Végigvinni a Sekirót bekötött szemmel?! Lehetetlennek tűnik, de neki kevesebb mint két óra alatt sikerült

Az Awesome Games Done Quick jótékonysági eseményen speedrunnerek gyűjtenek pénzt a rák elleni küzdelemre, többek között a Sekiróval.

 

 

A Sekiro esete is bizonyítja, hogy a speedrunning a videójátékos hobbi egyik legösszetettebb része, amely rengeteg erőfeszítést és áldozatot igényel, hogy a játékmenet minden egyes másodpercét ismerjük. Egyes esetekben egész közösségek dolgoznak azon, hogy megfejtsék a képleteket, amelyek segítségével néhány másodpercet le lehet faragni az időből. De amikor a FromSoftware és a kihívást jelentő címei kerülnek szóba, úgy tűnik, minden csak még nehezebbé válik.

Képes legyőzni a bossokat csupán hang alapján

Mitchriz hírhedt arról, hogy megpróbálja az „eddigi legnehezebbet” – nem volt elég neki, hogy gyorsan befejezze a Sekiro: Shadows Die Twice-t, csukott szemmel is meg kellett tennie ugyanezt. Ezt a bravúrt tavaly teljesítette, ám most a kihívás teljesítésének receptjét is megosztotta a közönséggel. Ahogy azt már sejteni lehetett, Mitchriz hangokat használ, hogy Hidetaka Miyazaki tesztjein végigjusson.

A speedrunner ezúttal az Awesome Games Done Quick nevű jótékonysági speedrun-versenyen mutatta meg hihetetlen képességeit, amelynek idei legnagyobb kihívása, a leggyorsabb kiadás az első kétmillió dollár összegyűjtése. Mint azt a VGC megosztotta, összesen 3 416 730 dollár gyűlt össze a Prevent The Cancer Foundation számára.

Mitchriz minden egyes lépést megjegyzett a játékban

Mitchriz hónapokig készült erre a pillanatra, minden egyes lépést megjegyzett a játékban, hogy végre képes legyen bejárni az egész pályát és legyőzni a kihívást jelentő bossokat, pusztán a hallása és a memóriája segítségével. Az eredmény az lett, hogy kevesebb mint két óra alatt sikerült bekötött szemmel végigjátszania a Sekirót. Ezt Mitchriz még soha nem tudta megmutatni egy ilyen nagyszabású rendezvényen, és nagyon örült, hogy a gyakorlatban is bevethette az összes új stratégiát, amire készült.

Minden új FromSoftware-címet olyan elkötelezett játékosközösségek vesznek körül, akik rendkívüli teljesítményre vágynak, a népszerű „no-hit”-től kezdve, ahol egyetlen találat nélkül kell befejezni a játékot, a speedrunokon át a játék befejezésének számtalan egyéb kreatív módjáig. Biztosak vagyunk benne, hogy az Elden Ring sem lesz kivétel, de erre még február 25-ig várnunk kell. Ha pedig még mindig nem játszottál a Sekiro: Shadows Die Twice-szal, érdemes adnod neki egy esélyt – de azt azért ne várd, hogy első próbálkozásra menni fog majd becsukott szemmel!

Forrás: VGC

Spread the love
Avatar photo
"Historian by profession, gamer since historical times."

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu