A Telltale és a Deck Nine Games közös fejlesztése canon lesz, és a Drummer eredetének történetét meséli majd el
A The Game Awards 2021 decemberi gáláján a Telltale Games csapata meglepett minket a The Expanse: A Telltale Series bemutatásával, amit a Life is Strange: True Colors szerzőivel, a Deck Nine-nal közös fejleszt. Most egy interjún keresztül a Telltale Games vezérigazgatója oszt meg számos részletet a projektről és arról, hogyan is született meg ez a sci-fi univerzumban játszódó kaland.
„Olyan karaktert akartunk, akinek még nem volt háttértörténete, mert olyasmit akartunk elmesélni, ami canonná válhat” – mesélte Jamie Ottilie a Game Informernek. „Egyedülálló, mint Belter [a külső napöv és rendszer lakói James S. A. Corey művében]” – magyarázza a karakter hátterét és motivációit. „El akartuk mesélni, hogyan vált ő azzá a személyiséggé. Az ő történetét a regényekben nem mesélték el, és nem is tervezték, hogy a tévésorozatban elmeséljék. Drummer mint olyan nem létezik a könyvekben […], és ez nagyon tetszik nekünk, mert ez nagy teret ad nekünk, hogy egy érdekes történetet fejlesszünk ki körülötte”.”
Hogyan áll össze mindez a kalandban? Ottilie az aszteroidaövön túli utazást ígér, ahol a játékosok egy vegyes csapattal [a Föld, a Hold és a Mars lakói] és rendkívül személyre szabottan fognak együtt dolgozni. „És persze élet-halál döntéseket kell majd hozniuk, amelyek a csapat egészét érintik”.
A Telltale Games vezérigazgatója azt is elmagyarázza, hogy miért a Deck Nine Games-t választották a The Expanse: A Telltale Series mellé. Eredetileg a Westminster stúdiót tartották szem előtt, hogy elvállalja a The Wolf Among Us 2-t. Ottilie hozzáteszi azonban, hogy hamar rájöttek, hogy a Deck Nine jobban boldogulna egy olyan IP-vel, amely kevesebb megkötéssel és előre meghatározott elvárással rendelkezik, mint egy folytatás.
A Game Informerrel folytatott beszélgetés újabb részleteket árul el a The Wolf Among Us 2 fejlesztéséről, belemerülve a történetbe és a főszereplőkbe, valamint ismét tisztázza, hogy ezúttal nem lesz csúszás a történet különböző fejezeteinek megjelenése között, amelyeknek előre meghatározott kéthetes megjelenési ablakuk lesz.
Forrás: gamereactor