Az N-Fusion Interactive és a Ziggurat Interactive egy 2001-es, taktikai lövöldözős Deadly Dozen Reloaded játékot emel át a múltból az új játékosoknak.
A Ziggurat Interactive jellemzése szerint a második világháborúban Dwight D. Eisenhower tábornok (aki később elnök lett) arra kérte az Egyesült Államok hadseregét, hogy titokban teljesítsenek veszélyes küldetéseket időponttól és környezettől függetlenül. Tizenkét embert verbuvált össze, és mindenkinek megvan a fizikai képessége, illetve a megfelelő hozzáállása – ebből jött létre a Deadly Dozen, azaz a halálosztó tucat… vagy akár a piszkos tizenkettőnek is nevezhetnénk őket.
Négy fős alakulatot rakhatunk össze a tizenkét játszható karakterből. Mindegyiknek egyedi statisztikái, fegyverei, és kedvelt felszerelése van, így a frontvonalak mögött másképp teljesíthetik a küldetéseket. Így a játékstílusunknak megfelelő bandát válogathatunk össze, így ha kizárólag lopakodnánk, esetleg mindenkit két vállra fektetnénk (akár robbantásokkal), megtehetjük. Az alakulatot a forgó kerék segítségével lehet irányítani, hiszen így adhatunk nekik parancsokat (pl. tüzeljenek, álljanak össze formációba, ilyesmi), a játszható karakterünket pedig bármikor válthatjuk.
A Deadly Dozen Reloaded struktúrája megegyezik az eredetivel, de a pályák assetjei, a textúrák és a karakterek modelljei nulláról lettek felépítve. Valós idejű megvilágítás, csúcsminőségű részecskehatások, és más környezetbeli hatások révén érezhetjük valósabbnak a játékot. A PC-s változaton 4K felbontáson, frame rate korlát nélkül játszhatunk, a konzolokon pedig 1080p/30 FPS lesz a limit. A hangok is javulnak a jobb minőségű fájlokkal, valós idejű hanghatások (pl. visszhang) is lesznek, nem beszélve a 3D surroundról, vagy az 5.1-en is túlmutató hangszórós konfigurációk támogatásáról.
Nem csak az audiovizualitást tuningolták, hanem a mesterséges intelligencia is jóval kifinomultabb lett, a járművek fizikája pedig át lett dolgozva, és ezzel a célpontokhoz való vezetés szórakoztatóbb és életszerűbb lett. Tíz hatalmas küldetést kapunk, és a hitelesen újracsinált pályákon bármilyen sorrendben végigmehetünk a feladatokon. Egy küldetés normál nehézségi szinten kb. egy óráig fog tartani. Tizenegy fegyver (öt német, hat amerikai), hét fajta felszerelés (pl. medkitek, távcsövek), robbanótöltetek… ezek összeállításáról mi dönthetünk. Nem lesz permadeath, ugyanis a következő küldetésünkre bajtársaink fel fognak támadni, így az elmentéseket nem kell újra betöltögetni.
A Deadly Dozen Reloaded valamikor tavasszal jön PlayStation 4-re, Xbox One-ra, Nintendo Switch-re, illetve PC-re (Steam).
Forrás: Gematsu