A Netflix megerősítette elkötelezettségét a sikeres franchise-aihoz kapcsolódó videojátékok készítése iránt
A hír senkit sem hagyott hidegen, a Microsoft felvásárolta az Activision Blizzardot, és ez minden szempontból földrengést okozott az iparágban. Ez az egyik legnagyobb üzlet a videojáték-iparban, és nem maradt észrevétlen a Netflix, a streaming szórakoztatóipari óriás, amely a GameSpot megosztása szerint megerősödött az üzleti modellje.
A Microsoft egyre inkább elkötelezte magát előfizetéses szolgáltatása, az Xbox Game Pass mellett, és ez az új befektetés a tét további megerősítését jelenti. „Azt hiszem, bizonyos mértékig ez egyfajta megerősítése annak az alapgondolatnak, hogy az előfizetés egy nagyszerű modell, amely világszerte összeköti a fogyasztókat a játékokkal és játékélményekkel” – mondta Greg Peters, a Netflix operációs és termékigazgatója a legutóbbi tájékoztatón.
Peters elmondta, hogy elkötelezett a játékágazat mellett, és szerinte a rajongók számíthatnak arra, hogy a Netflix egyre inkább részt vesz a licencelésben, „olyan termékeket hozva létre, amelyek kapcsolódnak a máshol felépített univerzumokhoz, karakterekhez és történetekhez, növelve ezzel az értéket a rajongók számára”.
A Netflix alapítója, Reed Hastings még tovább ment, amikor arról beszélt, hogy a vállalat jelenleg a játékokkal kísérletezik, és azt mondta, hogy a vállalat „nem csak az iparágban való szereplés kedvéért akar az iparágban lenni, hanem azért, hogy a tagjai kedvében járjon azzal, hogy „az iparág legjobbjai”.
Peters bevallotta, hogy jelenleg még nagyon korai a Netflix számára, hogy mit próbál elérni a játékokkal. A vállalat bemutatta első öt mobiljátékát, amelyek a szolgáltatás előfizetésével együtt járnak, köztük két, a Stranger Things franchise-on alapuló címet.
Forrás: egames