GhostWire: Tokyo: végre megtudhattunk ezt-azt a történetről, a harcrendszerről és arról, mi inspirálta a fejlesztőket [VIDEO]

A tegnap este tartott prezentáción elég sok tartalmat lepleztek le a GhostWire: Tokyóból, többek között Shinji Mikami is nyilatkozott.

 

 

Ahogy arról tegnap mi is beszámoltunk, a GhostWire: Tokyo élő bemutatót tartott, ahol a stúdió, a Tango Gameworks elég sok részletet árult el a várva várt címmel kapcsolatban. A 20 perces adás során a harc kapta a legnagyobb hangsúlyt, de a csapat olyan szempontokat is részletesen kifejtett, mint a történet, a felfedezés, és néhány további kommentár is elhangzott, többek között a stúdió alapítójától és a Resident Evil alkotójától, Shinji Mikamitól.

 

A harc a játék legnagyobb vonzereje

 

A GhostWire: Tokyóban fő küldetésünk az azonos nevű főváros megmentése, kihasználva a paranormális erőket, amelyekkel a főhős rendelkezik, köszönhetően egy, a testében lakozó entitásnak. Ezek a képességek nem csak arra szolgálnak majd, hogy megküzdj az összes lénnyel, amely ellepte az immár lakatlan várost, hanem a játék minden területének „megtisztításához” is nélkülözhetetlen eszközöd lesz.

A játék egyes szakaszaiban a főszereplő elszakad a benne élő entitástól, és emiatt teljesen elveszíti az erejét. Azonban a GhostWire: Tokyóban a játékos hagyományosabb módon is megvédheti magát: hétköznapi, bár kevésbé hatékony fegyvereket használhat, ahogy kétségbeesetten próbál túlélni minden egyes találkozást a természetfelettivel.

 

 

 

 

A Deluxe kiadás korai hozzáférést biztosít a játékhoz

 

Kenji Kimura, a játék rendezője megemlítette, hogy még „sok mindent” meg kell mutatnia a GhostWire-ről: Tokyónak, de elmondta, hogy a szemet gyönyörködtető módon mozgó kezek használata a harcban az az aspektus, amire a csapat fókuszált, hogy még eredetibbé tegye a címet. A fejlesztés során az volt a fő cél, hogy a játék „szórakoztató” legyen, a rendező szerint.

Shinji Mikami is megjelent a prezentáció során, aki megosztott néhány megjegyzést az új címmel kapcsolatban

Elmondása szerint a játék legnagyobb húzása a harc, hiszen ellentétben a túlélőhorror címekkel, amelyeken pályafutása során dolgozott, az akció-kaland műfajnak „pozitivitást kell sugallnia” a játékos felé.

A csapat a hagyományos japán horror történetekből merített ihletet mind a sztori, mind az ellenségek megalkotásakor. A híres „yokai”-t a stúdió több tagja is megemlítette, sőt, néhányan bevallották, hogy bár még sosem volt paranormális élményük, szívesen szemtől szembe kerülnének egy szellemmel vagy démonnal.

Hosszú várakozás után a GhostWire: Tokyo március 25-én ideiglenes exkluzivitásként érkezik PS5-re és PC-re. A PlayStation Digital Store-ban egy Deluxe Edition is megjelenik, amely korai (3 napos) hozzáférést biztosít a játékhoz, és további jutalmakat is tartalmaz, például a Shinobi jelmezt, egy exkluzív fegyvert és a Streetwear Fashion csomagot.

Forrás: YouTube

Spread the love
Avatar photo
"Historian by profession, gamer since historical times."

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu