A Company of Heroes 3 legfrissebb fejlesztői naplója az egységekről, az AI-ról és más újdonságokról is beszámol.
Valószínűleg sok, a háborús stratégiák iránt rajongó játékos szemet vetett a Company of Heroes 3-ra. A játék fejlesztésével kapcsolatban korábban is kaptunk híreket, amelyekből például a dinamikus térkép és épületrombolási rendszer körüli részleteket is megtudhattunk. A Relic csapata ezúttal a küldetésekre kívánt koncentrálni legújabb fejlesztői naplójában.
A Relic fő célja a változatosság, mind a küldetések, mind a challenge-rendszer terén
Ahogy a videóban kifejtik, a Relic a változatosságra fogad, hogy a játék kihívásain keresztül biztosítsa a szórakozást. Így lehetőségünk lesz arra, hogy különböző célokat kövessünk, miközben alkalmazkodunk az egyes forgatókönyvek körülményeihez: „Egyes küldetésekben egyszerűen csak ki kell kényszerítenünk az ellenséget egy védekező pozícióban lévő sáncból. Másokban pedig értékes, megrongálódott járműveket kell visszaszereznünk” – magyarázza Sacha Narine, az egyjátékos mód vezető tervezője.
A Relic csapatának azonban alkalmazkodnia kell a játékosok döntéseihez is a használt egységek és az oldalak körül: „Úgy kell felépítenünk a hadműveleteinket és a küldetéseinket, hogy a játékos számára kihívást jelentsenek, ugyanakkor azonban még teljesíthetőek legyenek,” – kommentálja David Milne, a küldetések tervezője.
A Company of Heroes 3 megjelenési dátumát még nem tudjuk, de a fejlesztői naplók alapján nyilvánvaló, hogy a Relic csapata gőzerővel dolgozik a játék fejlesztésén. Ráadásul a készítők a jövőbe is tekintenek, és nem adják fel a reményt, hogy egyszer konzolos megjelenésre is sor kerül majd.
Forrás: YouTube