Az Xbox-exkluzív lövöldözős CrossfireX játék állapota még mindig gyengécske. És ugye ennek egyjátékos sztoriját a Remedy Entertainment valósította meg a saját, Northlight Engine-jükkel… de lehet, hogy már bánják, hogy mihez is adták a nevüket.
A múlt hét folyamán mi is beszámoltunk arról, hogy a CrossfireX rajtja az Xbox Series, Xbox One duón finoman szólva is gyenge volt, és a Smilegate Entertainment kapásból beígért egy tonna javítást, amit márciustól kezdenek kigurítani a játékhoz, aminek több kritikája is van (korlátozott méretű a Remedy sztorija; kevés a tartalom és nincsen kifinomult játékmenet a Smilegate multiplayerében…). A poén? Több Xbox Game Pass-előfizető számára nem volt elérhető a játék, holott elvileg kapásból ebben rajtolt a CrossfireX…
Azóta nem változott a helyzet: a játék továbbra sincsen ott a Game Passon, de a Microsoft már bemondta, hogy a probléma megoldása nincs messze, a játékmenet még mindig problémás, és emiatt Sooro Boo (azaz Mr. Boo, a CrossfireX felelős producere) egy eléggé erős megfogalmazású bocsánatkérő üzenettel jelentkezett. Tiszta számára, hogy akaratukon kívül sok játékosnak és hosszú távú rajongónak okoztak csalódást. Szerinte egyszerűen nincs kibúvó, és ezért ő személyesen akart elnézést kérni, miközben részletesen elmagyarázza, hogy mik a problémák, és miként tervezik ezeket kijavítani. Szerinte a transzparencia megmarad, és bízik benne, hogy a játékosok ismét bízni fognak a Smilegate-ben.
Boo három dolgot emelt ki, amikre épp koncentrál a Smilegate: a kontroller érzékenységével kapcsolatban vannak furcsaságok; a CAR-4-es fegyverrel a célzókán való célzás nem éppen a legjobb, továbbá a Boogieman aktiválása (ezzel lehet más játékosokat megszállni) túl könnyű, illetve túlzottan erős lett, így újra kellene balanszolni az egészet. További részletek ezen a linken.
Innen pedig hatalmas kihívás lesz visszatápászkodni. Jó, láttunk már nagyobb feltámadást is (a Hello Games és a No Man’s Sky esetében ez megvalósult, igaz, az egy egyjátékos kalandozás), de azért a Smilegate előtt egy eléggé meredek hegy áll…
Forrás: WCCFTech