CrossfireX: „eljátszottuk a játékosok bizalmát!”

Az Xbox-exkluzív lövöldözős CrossfireX játék állapota még mindig gyengécske. És ugye ennek egyjátékos sztoriját a Remedy Entertainment valósította meg a saját, Northlight Engine-jükkel… de lehet, hogy már bánják, hogy mihez is adták a nevüket.

 

A múlt hét folyamán mi is beszámoltunk arról, hogy a CrossfireX rajtja az Xbox Series, Xbox One duón finoman szólva is gyenge volt, és a Smilegate Entertainment kapásból beígért egy tonna javítást, amit márciustól kezdenek kigurítani a játékhoz, aminek több kritikája is van (korlátozott méretű a Remedy sztorija; kevés a tartalom és nincsen kifinomult játékmenet a Smilegate multiplayerében…). A poén? Több Xbox Game Pass-előfizető számára nem volt elérhető a játék, holott elvileg kapásból ebben rajtolt a CrossfireX…

Azóta nem változott a helyzet: a játék továbbra sincsen ott a Game Passon, de a Microsoft már bemondta, hogy a probléma megoldása nincs messze, a játékmenet még mindig problémás, és emiatt Sooro Boo (azaz Mr. Boo, a CrossfireX felelős producere) egy eléggé erős megfogalmazású bocsánatkérő üzenettel jelentkezett. Tiszta számára, hogy akaratukon kívül sok játékosnak és hosszú távú rajongónak okoztak csalódást. Szerinte egyszerűen nincs kibúvó, és ezért ő személyesen akart elnézést kérni, miközben részletesen elmagyarázza, hogy mik a problémák, és miként tervezik ezeket kijavítani. Szerinte a transzparencia megmarad, és bízik benne, hogy a játékosok ismét bízni fognak a Smilegate-ben.

Boo három dolgot emelt ki, amikre épp koncentrál a Smilegate: a kontroller érzékenységével kapcsolatban vannak furcsaságok; a CAR-4-es fegyverrel a célzókán való célzás nem éppen a legjobb, továbbá a Boogieman aktiválása (ezzel lehet más játékosokat megszállni) túl könnyű, illetve túlzottan erős lett, így újra kellene balanszolni az egészet. További részletek ezen a linken.

Innen pedig hatalmas kihívás lesz visszatápászkodni. Jó, láttunk már nagyobb feltámadást is (a Hello Games és a No Man’s Sky esetében ez megvalósult, igaz, az egy egyjátékos kalandozás), de azért a Smilegate előtt egy eléggé meredek hegy áll

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu