A Nioh-hoz hasonló játékok fejlesztése után a Stranger of Paradise esetében a Team Ninja árnyalta a videójátékok nehézségéről alkotott elképzelését.
A Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin kapcsán a videójátékok nehézségének témája ismét előkerült, pedig ezúttal nem is Miyazakira és a Souls-széria kerül terítékre. Most a Team Ninját és az olyan játékokon végzett munkájukat vesszük szemügyre, mint a Nioh, amelyek éppen a csaták nehézsége miatt keltették fel a figyelmet. Legújabb címük esetében a fejlesztőcsapat gondoskodott arról, hogy a játék akciója ne árnyékolja be a franchise RPG-esszenciáját. A Play magazinnak adott interjúból (a GamesRadaron keresztül) azonban kiderül, hogy a cím a stúdió szokásos nehézségi megközelítését követi majd, bár nem akarják megnehezíteni a játékosok dolgát.
„A Team Ninja-nál nem az a célunk, hogy nehéz játékokat készítsünk” – Fumihiko Yasuda
„Lehet, hogy nem hiszitek el nekem, de a Team Ninja-nál nem az a célunk, hogy nehéz játékokat készítsünk” – magyarázza a stúdió producere, Fumihiko Yasuda. „Csak azt szeretnénk, ha a játékosok sikerélményt éreznének, amikor befejezik a játékot. Gondoskodtunk róla, hogy a játékosnak nagy szabadságot és számos stratégiát kínáljunk a játék befejezéséhez, legyen szó akár a reflexek kihasználásáról egy tipikus akciójátékos megközelítésben, vagy a hagyományosabb RPG-elemek alkalmazásáról a Final Fantasy játékokhoz hasonlóan, hogy erősebbek legyünk és győzzünk.”
A Team Ninja azonban arra is ügyel, hogy az élmény ne legyen túlságosan felemás a játékosok számára, ezért a Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin is tartalmazni fog nehézségi módokat a legextrémebb kihívástól a legélvezetesebb menetig. Így a felhasználók nem csak a harci technikák széles választéka, hanem a különböző nehézségi szintek miatt is alkalmazkodni tudnak majd a játékhoz.
Március 18-ig kell várnunk, hogy a Stranger of Paradise: Final Fantasy Origint a maga teljes valójában kipróbálhassuk.
Forrás: GamesRadar