A Polyphony Digital már javában készül a Gran Turismo 7 március 4-re tervezett megjelenésére.
Nem kell több játékmenetet látnunk ahhoz, hogy tudjuk, a Gran Turismo 7 igazi grafikai csodának ígérkezik. Az autózás szerelmesei már alig várják a játék megjelenését, hogy tövig nyomva a gázpedált élvezhessék a 4K-s versenyzést és az igazán változatos autó testreszabási funkciókat. De vajon milyen grafikai fejlődésen ment keresztül a franchise?
A Gran Turismo autói 300 poligonnal indultak, mostanra pedig körülbelül 500 000 poligonnal rendelkeznek
A Polyphony Digital erre a kérdésre egy egyszerű összehasonlítással kívánt választ adni. Ahogy az alábbi tweetben is láthatod, óriási a különbség az első rész autói és azok között, amelyeket a hetedik részben láthatunk majd. Ha pedig inkább a technikai oldalra koncentrálunk, akkor az autók 300 poligonról körülbelül 500 ezerre nőttek.
Ez a növekedés nem csak az egyes generációk technológiai fejlődésével járt együtt, hanem a játékélmény részletességének maximalizálására is törekedett. Elvégre az új cím olyan szintű testreszabhatóságot tartalmaz majd, amilyet még soha nem láttunk a franchise-ban, ami lehetővé teszi, hogy kísérletezzünk és javítsuk autónk sebességét.
Visszatérve a dolgok technikai oldalára, a Gran Turismo 7 már részletesen bemutatott néhány, a PS4 és PS5 igényeivel kapcsolatos funkciót. Egyrészt a PS4-felhasználók 2 lemezre osztott játékkal találják majd szembe magukat, míg a next-gen játékosok már ellenőrizhetik a cím telepítéséhez szükséges méretet. Így készülhetünk a Polyphony Digital következő, március 4-re tervezett megjelenésére.
Forrás: Twitter
Vehicles from the first #GranTurismo were made up of 300 polygons, while vehicles from #GranTurismo7 are made up of 500,000 polygons 🙌 pic.twitter.com/8q3NFToa1a
— Gran Turismo (@thegranturismo) February 23, 2022