Íme a Gran Turismo grafikai fejlődése egyetlen animációban: elképesztő poligonszám-növekedés!

A Polyphony Digital már javában készül a Gran Turismo 7 március 4-re tervezett megjelenésére.

 

 

Nem kell több játékmenetet látnunk ahhoz, hogy tudjuk, a Gran Turismo 7 igazi grafikai csodának ígérkezik. Az autózás szerelmesei már alig várják a játék megjelenését, hogy tövig nyomva a gázpedált élvezhessék a 4K-s versenyzést és az igazán változatos autó testreszabási funkciókat. De vajon milyen grafikai fejlődésen ment keresztül a franchise?

A Gran Turismo autói 300 poligonnal indultak, mostanra pedig körülbelül 500 000 poligonnal rendelkeznek

A Polyphony Digital erre a kérdésre egy egyszerű összehasonlítással kívánt választ adni. Ahogy az alábbi tweetben is láthatod, óriási a különbség az első rész autói és azok között, amelyeket a hetedik részben láthatunk majd. Ha pedig inkább a technikai oldalra koncentrálunk, akkor az autók 300 poligonról körülbelül 500 ezerre nőttek.

Ez a növekedés nem csak az egyes generációk technológiai fejlődésével járt együtt, hanem a játékélmény részletességének maximalizálására is törekedett. Elvégre az új cím olyan szintű testreszabhatóságot tartalmaz majd, amilyet még soha nem láttunk a franchise-ban, ami lehetővé teszi, hogy kísérletezzünk és javítsuk autónk sebességét.

Visszatérve a dolgok technikai oldalára, a Gran Turismo 7 már részletesen bemutatott néhány, a PS4 és PS5 igényeivel kapcsolatos funkciót. Egyrészt a PS4-felhasználók 2 lemezre osztott játékkal találják majd szembe magukat, míg a next-gen játékosok már ellenőrizhetik a cím telepítéséhez szükséges méretet. Így készülhetünk a Polyphony Digital következő, március 4-re tervezett megjelenésére.

Forrás: Twitter

Spread the love
Avatar photo
"Historian by profession, gamer since historical times."

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu