Keiichiro Toyama elárulta, mi inspirálta a Slitterhead elkészítésére, valamint egy előzetes megjelenési ablakot is elárult.
Keiichiro Toyama, a Slitterhead atyja egy interjúban új részleteket osztott meg a várva várt horrorjátékról. Toyama a saját maga által megjósolt megjelenési ablak mellett elmondta, hogy a játék fő témája az „ismeretlentől való félelem” lesz, mivel szerinte az embereket az rémíti meg leginkább, amikor egy teljesen ismeretlen helyzet adódik.
A játék célja az lesz, hogy új irányba vigye a horror műfaját
Toyama elmondta, hogy e megközelítés mellett a japán felnőtt képregények, Fruit Chan forgatókönyvíró és producer filmjei, valamint Wong Kar-wai filmrendező filmjei inspirálták a Slitterhead megalkotásához. Ha esetleg nem ismernéd őket, Fruit Chan arról híres, hogy ismeretlen színészeket használ a mindennapi életről szóló filmjeiben, míg Kar-wai a stilizált, nem lineáris narratívát követő produkcióiról ismert.
Ami a játékmenetet illeti, amire a Slitterheadben számíthatunk, Toyama elmondta, hogy ezúttal az akcióra, harcra helyezik a hangsúlyt, ami nagyban eltér attól, amit a Silent Hill-sorozatban láthattunk. Toyama azonban hozzátette, hogy ez nem a más harcrendszerekben látott „izgalmas” megközelítés lesz, hanem a csapat inkább arra törekszik majd, hogy a játékos olyan „erőkkel ismerkedjen meg, amelyekkel a hétköznapi emberek nem rendelkeznek.”
Az interjú zárásaként Toyama a Slitterhead megjelenési ablakát 2023-ra jósolta. A játék célja az lesz, hogy új irányba vigye a horror műfaját „teljesen új mechanikával”.
„A narratívát tekintve is vannak szokatlan elemek, amelyeket keresünk” – zárta Toyama.
Keiichiro Toyama azzal lepett meg minket, hogy 2020 végén távozott a SIE Japan Studio-tól, ekkor erősítette meg, hogy saját céget alapít. Toyama a Slitterhead mellett megosztotta gondolatait korábbi munkáiról is, megemlítve, hogy a Silent Hill újrakészítése túl bonyolult lenne, és hogy szívesen látna egy új Gravity Rush részt.
Forrás: Tech Times