A 343 Industries körül lassan változnak a dolgok, de a legújabb Halo bővítése nem maradhat el, főleg miután a második szezont magát a stúdió januárban elhalasztotta.
Kezdjük Andrew Witts távozásával. A Halo Infinite multiplayerért felelős fejlesztő a Twitteren közölte, hogy már nem dolgozik a stúdiónál, és megtiszteltetés volt számára, hogy a multiplayert tervező csapatot több éven át vezethette. Megköszönte a Halo rajongóinak a visszajelzéseket, majd kiemelte, hogy a Halo Infinite-et nekik készítették. Most egy kisebb pihenőt tart, hogy újratölthesse az akkumulátorokat, de már most izgatott, hogy mit fog ezután csinálni. Nem tudjuk még, hogy pontosan hol folytatja, de azért meg lehet említeni, hogy a Rainbow Six Siege alapvető játékmenetének egyik tervezője volt régebben…
A 343 Industries a Halo Waypointon közölte, hogy tovább időre van szükségük a kooperatív kampány megvalósítására. Ezzel remekül haladnak, és eközben nem felejtették el a második szezont sem, aminek a neve Lone Wolves lesz. Főszerepben Sigrid Eklund, illetve Hieu Dinh, két Spartan lesz. Nem feledkeztek meg a Forge módról sem (ez a Halo játékokban a saját pályák és játékmódok megvalósítására használható módozat, és igen, enélkül rajtolt el tavaly év végén a játék!).
Az igazság viszont az, hogy több idő kell a stúdiónak, hogy jó minőségű, teljes értékű, négy játékost is támogató kooperatív élményt biztosíthassanak a Halo Infinite nagy, széles világában. Elkötelezettek amellett is, hogy remek, két játékosnak szóló, osztott képernyős élmény is legyen az Xbox konzolokon (és itt mindegyikre gondolnak az alap Xbox One-tól az Xbox Series X-ig). Csakhogy a sztori módban nagy kihívás osztott képernyőn megvalósítani a nem lineáris, szélesnek nevezett szekciókat.
Ezért május 3-án nem fog elrajtolni a co-op kampány, viszont megígérték, hogy a második szezon során mindenféleképpen el akarják indítani, és később erről közölni fogják, hogy mikor fog felbukkanni. Szóval nem adják fel, és ez a legjobb hozzáállás.