Nem az Elden Ring az első játék, amelyet az állatvédő szervezet a figyelem felkeltésére használ.
Az Elden Ring átütő sikert aratott, Hidetaka Miyazaki legújabb játéka lenyűgöző debütálási számokat ért el, és máris a 2022-es év legkelendőbb játéka lett az Egyesült Államokban. A jelenség, amivé a FromSoftware játéka vált, nem maradt észrevétlen a PETA, az állatvédő szervezet számára sem, akik fogták magukat, és egy videóban ajánlásokat fogalmaztak meg a Midlandson való utazáshoz:
- Vigyétek el a kutyáitokat egy kellemes sétára a tó körül!
- Győzd meg a zsoldosokat, hogy ne zsákmányolják ki a lovakat!
- Figyeljétek meg a vadon élő állatokat biztonságos és tiszteletteljes távolságból!
- Nézzetek meg egy állat-menhelyet!
- Osszad meg a béke pillanatát a csodálatos állatokkal!
A PETA azzal a mondattal zárja videóját, hogy „a Midlandson élő állatok megérdemlik a tiszteletedet”, és vegán életmódra buzdít minket. Nem az Elden Ring az első eset, hisze a PETA gyakran használta fel népszerű videójátékokat, hogy segítsen viralizálni az állatok iránti tiszteletről szóló üzeneteit: petíciókat indítottak azért, hogy a Super Smash Bros Ultimate játékban is szerepeljenek bolondos karakterek, vagy hogy az Animal Crossing New Horizonsban útmutatót adjanak ki a vegán életmódhoz.
Forrás: Twitter
Rise, Tarnished, and bear witness to the amazing animals of the Lands Between!
Here are our top 5 things you should do in #ELDENRING. pic.twitter.com/ULPC8RQQDG
— PETA (@peta) March 7, 2022