A Halo-sorozat sztárja, Pablo Schreiber kifejtette, szerinte miért kihívás Master Chiefet alakítani

MOZI HÍREK – Pablo Schreiber beszélt arról, hogy miben különbözik Master Chief élőszereplős változata az eredeti Halo videójátékoktól.

 

 

A Halo már több mint 20 éve a játékosok egyik alapdarabja világszerte. Jó eséllyel, ha van Xboxod, játszottál már Halo-játékkal valamikor. Master Chief suttogásától a legtöbb embernek végigfut a hideg a hátán, amikor elképzeli a zöld páncélt, a sisakot és a vizort, ahogy a füstös csatatérről a Covenant egyik tagjára mered.

Hamarosan ez a kép a Paramount+-on is látható lesz a várva várt Halo élőszereplős sorozatban. Évek és számos író-, illetve producer-váltás után Master Chief végre készen áll arra, hogy megmutassa magát. Az őt alakító Pablo Schreiberrel együtt. Schreiber a The Hollywood Reporternek beszélt arról, hogyan alakítja az ikonikus harcost, és miben különbözik a videójátéktól.

Schreiber az összes zűrzavar ellenére is ragaszkodott a projekthez, amin az útja során keresztülment. A színész arról beszélt, hogyan fog megtestesíteni egy olyan karaktert, akit minden játékos ismer, mégis olyan, akit senki sem ismer igazán. Ahogy a színész fogalmazott,

„Van ez az elvárás, mert a közönség nagy része úgy játszott a játékkal, hogy azt hitte, ő a Master Chief. Erre most itt vagyok én, és megpróbálom eljátszani.”

Ez a szerep nagyon különbözik mindattól, amit Schreiber korábban játszott. Az olyan sorozatokban, mint A drót, az Amerikai istenek és a Narancs az új fekete, arról volt ismert, hogy sajátos hangot ütött meg ezekben a szerepekben. Szóval miben más Master Chief?

„Ezekben a szerepekben nagy mozgásteret kaptam, hogy feszegessem a határokat, mert a karakterek annyira nagyok és széles körűek. Ez egy 180 fokos fordulat. Ez egy nagyon szűk doboz, különösen a sorozat elején, amikor megpróbáljuk megtalálni a visszafogottság édes pontját, és kitalálni ennek a fickónak a belső életét.”

Az utazás, hogy kiderüljön, ki is Master Chief valójában, mint személyiség, az első évad kilenc epizódján keresztül terjed. Ez a Master Chief meghajlítja a szabályokat és megtagadja a parancsokat, hogy megvédjen egy fiatal lányt. A másik nagy kihívás a Mandalorianhoz való hasonlítás.

„Úgy voltam vele, hogy oké, remek, van precedens, és az emberek ki vannak éhezve erre a műfajra és erre az anyagra – mert határozottan van átfedés -, és az ő sikerük jót ígér nekünk. Emellett a Mandalorian mindig sisakos, és annak is kell maradnia. A Halóban a spartanok rengetegszer veszik le a sisakjukat – csak Master Chief arcát nem láttad eddig.”

A fizikai kihívást is le kellett győznie a 43 éves színésznek. Az intenzív akciójelenetek és persze a híres testpáncél, amiről Master Chief ismert, komoly megpróbáltatást jelentettek. Schreiber reméli, hogy megéri majd, ha a rajongók meglátják a végeredményt, remélve, hogy a játékokhoz hasonlóan a filmet is szeretettel fogadják majd.

„Ez több mint 22 kiló műanyag, és a ruha arra hivatott, hogy emberfelettivé tegyen – tízszeresére növeli a Spartan képességeit a teljesítményéhez. A valóságban ennek éppen az ellenkezője. Kihívás egy nehézkes ruhát manipulálni, és megtalálni a módját, hogy úgy forgassuk le, hogy úgy tűnjön, mintha szuper képességű lennél… Annyi lehetőség van arra, hogy túllépjen azon, hogy sci-fi sorozat, szuperhősös sorozat vagy videójátékos sorozat legyen – egyszerűen csak egy nagyszerű tévéműsor, amely történetesen ezeket a műfajokat fedezi fel.”

A Halo számára már azelőtt jóváhagyták a második évadot, még mielőtt az első epizódot leadták volna. A sorozat premierje 2022. március 24-én lesz a Paramount+-on.

Forrás: The Hollywood Reporter

Spread the love
Avatar photo
"Historian by profession, gamer since historical times."

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu