Warren Spector tisztázta az OtherSide Entertainment szerepét a várva várt sci-fi shooter, a System Shock 3 fejlesztésében.
A System Shock 3 ügye egyike azoknak, amelyek sajnos nem voltak könnyűek az elismert sci-fi franchise rajongói számára. A 2015-ben bemutatott játék fejlesztése a hírek szerint a stúdiókkal kapcsolatos nehézségek sorozatán ment keresztül. Az OtherSide Entertainment és a Starbreeze sokáig működtek együtt a projekten.
Warren Spector stúdiója, az OtherSide Entertainment és a Starbreeze útjai azonban elváltak, miközben a közösségi menedzser azt állította, hogy a csapat még mindig részt vesz a fejlesztésben, miután bejelentették, hogy a kínai óriás Tencent átveszi a befektetést a projekt folytatásához. Azóta mind Spector, mind az OtherSide hallgat a cím fejlesztéséről.
„2018-ban és 2019-ben dolgoztunk rajta. Ennyi volt.” – Warren Spector
Végül a GamesBeatnek adott interjújában Spector bevallotta, hogy a System Shock 3-ról „nem sok mindent lehet mondani.” Elmondása szerint a játék teljes mértékben a Tencenttől függ, megerősítve, hogy csapata 2019 óta nem dolgozik a projekten: „Nem sok mindent tudok tisztázni. Mi 2018-ban és 2019-ben dolgoztunk rajta. Ennyi volt.”
Warren Spector a maga részéről pár hete jelentette be egy új IP fejlesztését, amiről megmutatta az első koncepciórajzokat: „A munkáim rajongói már tudják, mire számíthatnak: egy magával ragadó világra és egy magával ragadó narratívára, amely közvetlen hatással van a játékos döntéseire és a játékmenetre” – osztotta meg Spector az OtherSide Entertainment közleményében.
Forrás: GamesBeat