TECH HÍREK – Az NVIDIA által bemutatott új funkciók megkönnyítik az anyagok megosztását, a könyvtárak megrendelését és az AI megvalósítását.
Az NVIDIA bemutatta új „valós idejű kollaboratív tervezési platformját játékok és virtuális világok számára.” Az Omniverse azt ígéri, hogy megkönnyíti a fejlesztők számára az anyagok megosztását egy valós idejű tervezési együttműködésre és szimulációra alkalmas platformmal, akár AI- és NVIDIA RTX-képes eszközöket használnak, akár egyedi eszközöket készítenek.
Az új játékfunkciók közé tartoznak az Omniverse Audio2Face, az Omniverse Nucleus Cloud és az Omniverse DeepSearch frissítései, valamint az Omniverse plug-inek az Unreal Engine 5 számára. „Az Omniverse hatékony megoldást nyújt a fejlesztők számára, hogy a mai világ kihívásainak megfeleljenek” – mondta Frank DeLise, a vállalkozás alelnöke.
„Az a képessége, hogy egyetlen platform alatt egyesíti a művészeket, a művészetet, az eszközöket és az alkalmazásokat, még a legkülönbözőbb játékfejlesztő szervezetek együttműködését is inspirálhatja” – mondta DeLise.
Ennek a csapatmunkának az elérése érdekében az Omniverse egyetlen platformon keresztül kapcsolja össze a művészeket, az anyagaikat és az eszközeiket.
Ez az együttműködés a projektfejlesztési időt igyekszik jelentősen felgyorsítani egy nyílt, több GPU-t támogató platformon keresztül, megkönnyítve a 3D-tervezésre és a valós idejű fizikai szimulációra szakosodott szakemberek közötti együttműködést. Az Omniverse bármilyen RTX eszközön fut, és a Pixar Universal Scene Description (USD) nevű rendszerén alapul.
Forrás: NVIDIA