Shinji Mikami, a GhostWire: Tokyót fejlesztő Tango Gameworks alapítója nyilatkozott a stúdió jövőbeli terveiről.
Ha minden igaz, a GhostWire: Tokyo még ma érkezik a boltokba, kétségkívül március egyik legkiemelkedőbb megjelenéseként. A Tango Gameworks által fejlesztett játék a japán mitológiából származó félelem elé állít minket egy olyan horrorélményben, amely a szakmában a Resident Evil-saga egykori rendezőjeként ismert Shinji Mikami kézjegyét viseli.
Úgy tűnik azonban, hogy a japán alkotó nem szeretné, ha beskatulyáznák, hiszen a Famitsunak adott interjújában (a VGC átiratában) világossá tette, hogy nem szeretné, ha az emberek a stúdiót a horrorral hoznák összefüggésbe. Vagy legalábbis nem kizárólagosan, mert szerinte jelenleg a közönség így látja őket.
„Szeretnénk, ha úgy tekintenének ránk, mint egy változatos stúdióra” – Shinji Mikami
„Természetesen nagyszerű, hogy a rajongók úgy gondolnak ránk, mint egy olyan stúdióra, amely túlélő horrorjátékok készítéséről híres, de azt is szeretnénk, ha változatos stúdiónak látnának minket” – magyarázza Mikami. A továbbiakban elmondta, hogy a jövőben a horrortól távolabbi játékokat is terveznek kiadni, valamint a GhostWire: Tokyónál kisebb léptékű projekteket, amelyen az executive producer vezető szerepet töltött be.
Ahogy az elején említettük, már nem kell sokat várni, hiszen még a mai nap folyamán, április 25-én meg jelenik a játék PC-re és PS5-re. Mi már nagyon készülünk rá – felteszem, ti is…
Forrás: VGC