A Tomb Raiderrel kapcsolatos bejelentés a legutóbbi State of Unreal 2022 elnevezésű konferencián hangzott el, amelyen a grafikus motor sajátosságait mutatták be.
A Tomb Raider a videójátékok történetének egyik ikonikus franchise-a, amelynek 2013-as, Crystal Dynamics által fejlesztett rebootját a játékosok jelentős csoportja ünnepelte. Bár ez a trilógia mostanra lezárult, a stúdió egy új cím fejlesztésébe fogott, amely a klasszikus Lara Croftot igyekezne egyesíteni a legújabb játékokéval, ami vita tárgyát képezte, hiszen mindenkinek mást jelent a „tökéletes” Tomb Raider.
„Az új Tomb Raider egy kiváló minőségű, filmszerű akció-kaland élmény lesz” – Dallas Dickinson
Bár a Crystal Dynamics eddig nem sok támpontot adott a továbblépő projektről, most bejelentette, hogy a játék az Unreal Engine 5 erőforrásait fogja majd hasznosítani. Így nyilatkozott Dallas Dickinson, a franchise általános igazgatója a State of Unreal 2022 elnevezésű konferencián, amelyet az Epic Games a grafikus motorjának népszerűsítésének céljából rendeztek.
Egyelőre ennyit tudunk a következő Tomb Raider-játékról, mivel a rendező nem adott előzetest sem képanyagról, sem játékmenetről, ami a Crystal Dynamics irodáiból érkezik. Dickinson azonban „kiváló minőségű, filmszerű akció-kalandélményt” ígért, és azt mondta, hogy a fejlesztőcsapat „a hűség határait feszegeti.”
Mint ilyen, várjuk, hogy a Crystal Dynamics bejelentse a következő Tomb Raider cím megjelenési dátumát. Érdemes még megjegyezni, hogy az Epic Games konferenciáján bejelentették, hogy az Unreal Engine 5 már minden fejlesztő számára elérhető (a már korábban megjelent Preview változaton túl), bár érdemes megjegyezni, hogy ezt a grafikus motort más AAA játékoknál is használják, mint például az új The Witcher vagy a Firesprite stúdió következő projektje.
Forrás: YouTube