Az Exputer szerint egy külső nézetes, lövöldözős játékon dolgozik a francia kiadó, és hasonló stílusa lehet az április 28-án búcsúzú battle royale-hoz, a Hyper Scape-hez.
Először is ki kell emelni, hogy a Pathfinder neve nem hivatalos még. Ez lehet csak egy kódnév is (hasonlóan a Blue Box Game Studios felettébb rejtőzködő Abandoned-jához), de ez úgy hangzik mint a megszokott battle royale formula küldetésközpontú változata. A meccs elején leejtenek minket a térképre, és négy fős csapatoknak két falon kell átküzdeniük magukat. Mindkét falnak sok kapuja lesz. A cél a pálya közepére való eljutás, és itt egy, a mesterséges intelligencia által irányított boss legyőzése lesz a feladat.
Persze nem olyan egyszerű csak úgy átjutni a kapun. Véletlenszerűen lesznek zárt kapuk, míg néhányon át lehet jutni. A csapatoknak minden meccs során ki kell találniuk az útvonalat a térkép közepére, és eközben a mesterséges intelligencia irányította (és a középponthoz közeledve egyre erősödő) ellenfelekkel is meg kell küzdeni. Ezért PvPvE felállású a Pathfinder, ugyanis a csapatoknak azért egymással is harcolnia kell a siker érdekében.
A játékosok karaktereit hősöknek nevezik (heroes… a la Overwatch?) egyedi képességekkel, de itt még nincsenek meg a konkrétumok. Lesz egy központi hub is, ahol összefuthatnak a játékosok, lőgyakorlatokat végezhetnek, vagy akár a járművekkel versenyeket is futhatnak. Lesz egy, a játékon belüli (mikrotranzakciós…) bolt is, és más tevékenységekben is részt lehet majd a hubban venni. Kissé hasonlít is a Hunt: Showdownra, csak ez inkább egy közeljövőben játszódó, sci-fi stílusú elgondolással történhet.
A Ubisoftnak meg kell különböztetnie a Pathfindert a Hyper Scape-től, ami tényleg elég súlyosan elbukott (még van három hét kipróbálni, de fel lehetne tenni a kérdést, hogy minek), különben itt sem garantált a hosszú élet. Amúgy a PCGamer a saját forrásából megerősítette, hogy a Pathfinder valóban fejlesztés alatt áll, és az Exputer is három forrásból hallotta a játék létezését…
Forrás: PCGamer