A hangulatos akció-RPG, a Cyberpunk 2077 az év elején kapta meg az 1.5-ös frissítést, amely tele van új funkciókkal.
Hosszú várakozás után februárban a CD Projekt RED kiadta a Cyberpunk 2077 nagyszabású frissítését, amely egyben az RPG-shooter PlayStation 5-ös és Xbox Series X/S natív verziójának megjelenését is jelentette. Ezt a DLC-t március végén egy újabb kisebb javítás követte, és bővítések ígérete. Most a CDPR megismétli elkötelezettségét, biztosítva arról, hogy még sok a tennivaló.
„Nem mondhatok semmit a jövőbeli terveinkről, de biztosíthatlak benneteket, hogy dolgozunk a bővítéseken, az új dolgokon számotokra” – mondta Pawel Sasko.
A cím küldetésért felelős igazgatója egy nemrég lezajlott livestreamben nyilatkozott, amiről a The Gamer számolt be. „Továbbra is fejlesztjük a játékot, mert mindannyian tisztában vagyunk vele, hogy van még rajta csiszolni való” – tette hozzá a fejlesztő, aki megosztotta örömét, hogy mennyire jól fogadták az 1.5-ös frissítést, „ez arra ösztönöz minket, hogy tovább dolgozzunk.”
A szavak alapján úgy tűnik, hogy a lengyel csapat inkább maga mögött hagyja a múlt hibáit, és hallgat, amíg nincs kézzelfogható mondanivalója.
Öröm hallani, hogy a fejlesztők beismerték, még mindig akad tennivaló a játékkal kapcsolatban, amely bár egyre jobb, még messze nem tökéletes. Ahogy az egyik friss kritika fogalmaz: „Xbox Series X-en Night City utcáira tévedni izgalmas volt, nagyon vártam, de mivel én az a fajta játékos vagyok, aki órákon át felfedezéssel és bolondozással tölti az időt, szomorú vagyok, hogy a Cyberpunk 2077 erőteljes varázsa, amelyet a történetnek és a karaktereknek köszönhetően elvarázsol, szétesik, amint letérsz az útról.”
Az új The Witcher is készül szép csendben
Néhány hete szintén a hírekben szerepelt a The Witcher új korszakának megerősítése, melyben az Unreal Engine 5 lesz a grafikus motor, és azóta mi is többször beszámoltunk róla. Arról azonban még mindig nincs dátum vagy támpont, hogy mikor jelenik majd meg.
Forrás: The Gamer