A Dragon Age 4 fejlesztése egész korrekt tempót mutat, de az új Mass Effecttel kapcsolatban jobb, ha inkább türelmesek maradunk…
A stúdió egy blogposztban vázolta fel, hogy mi is a helyzet a BioWare környékén. A Dragon Age 4 valami kiváló lesz szerintük, és a technikai igazgató, Maciej Kurowski azt mondja, hogy a fejlesztők eszközei sokkal jobbak, mint ami az Anthem és a Mass Effect: Andromeda során voltak használhatóak. Ezek ugye a Frostbite engine-nel valósultak meg, és nem éppen ilyen akció-RPG-s játékmenetre hozta létre a DICE a technológiát…
Kurowski szerint a projekt elején létrehoztak pár gondolatot, amire támaszkodni akartak a fejlesztés során, és talán a legfontosabb szabályelvük az volt, hogy a megfelelő eszközökkel rendelkezzenek, amik a leginkább passzolnak a játékukhoz. Erősen hisz abban, hogy akkor tudnak a legkreatívabbak a fejlesztők lenni, ha a napi munkájukban minimalizálni tudják a súrlódást. Mivel könnyen használható eszközökkel rendelkeznek, könnyebben kiélhetik kreativitásukat, ami a játék végeredményére is jó hatással bír majd.
Mindig tanulnak valami újat, és tolják magukat előre, ezért tekintik magukat jobbnak minden játék után, de Kurowski szerint mindig van hova fejlődni. Alig várja, hogy a Dragon Age technológiai oldalával kapcsolatban megosszon pár érdekességet. A karaktereket komolyan gondolják, és sok munkát végeznek rajtuk, hogy a múlthoz képest sokkal több személyiséggel rendelkezzenek. Többet még nem mondhat, de idővel ez is be fog következni.
Az új Mass Effectről hivatalosan annyit mondhatnak, hogy korai állapotban van a fejlesztése. Több mint egy éve lett bejelentve, úgyhogy ez már talán annyit jelent, hogy valóban aktív fejlesztés alatt áll, tehát már nem a prototípusoknál tart a stúdió. És sem a Dragon Age 4, sem a következő Mass Effect nem rendelkezik megjelenési időszakkal és célplatformokkal, de el lehet már felejteni a PlayStation 4, Xbox One duót.
A BioWare-nek helyre kell állítania a reputációját, ez nem vitás…
Forrás: WCCFTech