A japán kiadó állítólag ezzel szeretné megvalósítani azt, amit az Epic Games már megvalósított a Fortnite-tal (sikeres saját franchise).
A Bloomberg arról tudósít, hogy a Crazy Taxi és a Jet Set Radio (amik főleg a SEGA Dreamcasten voltak ismertek, de pl. az utóbbi az Xboxra is eljutott a Jet Set Radio Future-rel, amit a SEGA mintha magasról leejtene…) nagy költségvetésű rebootot kaphat. Ezt a site a témát ismerő forrásaira hivatkozva állítja. Mind a két játék a tervek szerint 2-3 éven belül, tehát legkésőbb 2025-ben jelenhet meg.
Ezek a játékok ráadásul a Super Game kezdeményezés első fecskéi lesznek. A „szuperjátékról” először tavaly májusban beszélt a SEGA, és röviden az a cél, hogy folytatólagos jövedelem származzon a cég már létező IP-iből úgy, hogy eközben online közösségek jönnek létre körülöttük. (Ezt akár úgy is lehetne mondani, hogy MMO, és nem is nagyon tévednénk, mert ez a meghatározás erre a műfajra is passzol.)
Tavaly novemberben pedig a SEGA új szintre emelte az egészet, amikor stratégiai megállapodást jelentett be a Microsofttal, hogy nagy méretű, nemzetközi játékokat tudjon készíteni egy next-gen fejlesztői környezetben, ami a redmondi cég Azure felhős platformjára alapul. Ezzel a Super Game kezdeményezés új és innovatív játékokat hozhat el, négy pillérre építve azokat: „nemzetközi”, „online”, „közösség”, illetve „IP-alkalmazás”. Nemrég pedig arról is írtunk, hogy a SEGA több játékkal tervez a kezdeményezésében, és ezek során akár az NFT és a blockchain technológia is felbukkanhat.
Ebből pedig könnyen következtethetünk arra, hogy a Crazy Taxi és a Jet Set Radio esetében is készülhetnek NFT-k, amik így nem nagyon fogják a közösség tetszését elnyerni, mert bár hiába vannak neves fejlesztők a technológia oldalán (Richard Garriott – Ultima, Tabula Rasa; Peter Molyneux – Populous, Fable…), környezetvédemi szempontból károsnak nevezhető az egész.
Persze a SEGA a Crazy Taxi/Jet Set Radio témát nem kommentálja…
Forrás: Gematsu