Bizony, egyszerűen csak a Modern Warfare 2 logójának posztolása nagyobb érdeklődést váltott ki a közösségi hálón, mint a legújabb COD első trailere.
Csak egy logó. Ennyi kellett ahhoz, hogy az Activision tegnap a Call of Duty: Modern Warfare 2-vel több forgalmat generáljon a Twitteren, mint a Vanguard az első trailerével anno, ami a veterán akció-shooter sikerszéria következő része iránti fokozott közérdeklődés jeleként értékelhető.
Az Infinity Ward FPS-ének rövid teasere kevesebb mint 24 óra alatt 2,2 millió megtekintést ért el…
Beszéljünk az adatokról! Az Infinity Ward FPS-ének rövid teaser animációját kevesebb mint 24 óra alatt 2,2 millió megtekintést ért el, míg a Call of Duty: Vanguard első trailerét néhány hónappal a megjelenése után 1,9 milliószor nézték meg. A tartalom viralitásában még nagyobb a különbség: a fent említett videó eddigi 35 800 retweetjéhez képest több mint 9000 retweet érkezett.
Még várnunk kell a további ínycsiklandó tartalmakra, például a shooter bemutatóvideójára, hogy megtudjuk, mekkora a különbség a két cím iránti érdeklődésben, de minden jel arra utal, hogy az Activision ismét növelni fogja a felhasználók számát.
Néhány nappal ezelőtt a Microsoftnak eladás előtt álló vállalat megerősítette, hogy az elmúlt negyedévben 50 millió havi aktív játékost veszítettek az előző év azonos időszakához képest, ami egyértelmű jelnek tekinthető, hogy a 2019-ben boltokba kerülő Black Ops: Cold Warhoz képest csökkent az érdeklődés a Vanguard iránt.
Az Activision elég optimista a Modern Warfare 2 kapcsán, pár napja a hosszúra nyúlt sorozat legfejlettebb játékának nevezték az epizódot.
Forrás: Twitter
The new era of Call of Duty is coming. #ModernWarfare2 pic.twitter.com/HMtv2S6Nlz
— Call of Duty (@CallofDuty) April 28, 2022