Íme a Call of Duty: Modern Warfare 2 logója – már most népszerűbb, mint a Vanguard!

Bizony, egyszerűen csak a Modern Warfare 2 logójának posztolása nagyobb érdeklődést váltott ki a közösségi hálón, mint a legújabb COD első trailere.

 

 

Csak egy logó. Ennyi kellett ahhoz, hogy az Activision tegnap a Call of Duty: Modern Warfare 2-vel több forgalmat generáljon a Twitteren, mint a Vanguard az első trailerével anno, ami a veterán akció-shooter sikerszéria következő része iránti fokozott közérdeklődés jeleként értékelhető.

Az Infinity Ward FPS-ének rövid teasere kevesebb mint 24 óra alatt 2,2 millió megtekintést ért el…

Beszéljünk az adatokról! Az Infinity Ward FPS-ének rövid teaser animációját kevesebb mint 24 óra alatt 2,2 millió megtekintést ért el, míg a Call of Duty: Vanguard első trailerét néhány hónappal a megjelenése után 1,9 milliószor nézték meg. A tartalom viralitásában még nagyobb a különbség: a fent említett videó eddigi 35 800 retweetjéhez képest több mint 9000 retweet érkezett.

Még várnunk kell a további ínycsiklandó tartalmakra, például a shooter bemutatóvideójára, hogy megtudjuk, mekkora a különbség a két cím iránti érdeklődésben, de minden jel arra utal, hogy az Activision ismét növelni fogja a felhasználók számát.

Néhány nappal ezelőtt a Microsoftnak eladás előtt álló vállalat megerősítette, hogy az elmúlt negyedévben 50 millió havi aktív játékost veszítettek az előző év azonos időszakához képest, ami egyértelmű jelnek tekinthető, hogy a 2019-ben boltokba kerülő Black Ops: Cold Warhoz képest csökkent az érdeklődés a Vanguard iránt.

Az Activision elég optimista a Modern Warfare 2 kapcsán, pár napja a hosszúra nyúlt sorozat legfejlettebb játékának nevezték az epizódot.

Forrás: Twitter

Spread the love
Avatar photo
"Historian by profession, gamer since historical times."

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu