A kiadó teljesen más megközelítéssel akarja a Call of Duty-riválisnak is nevezhető franchise-ot gatyába rázni. Rá is fér, ne tagadjuk…
Az Electronic Arts negyedéves üzleti jelentése során Andrew Wilson, a kiadó vezérigazgatója kifejtette, hogy a Battlefield (ami a BF2042 megjelenésével elég nagy pofont kapott…) állapotának javítására törekednek, és ennek középpontjában a kb. mindenesnek nevezhető Vince Zampella áll. (Ne feledjük: ő alapította a Respawn Entertainmentet, majd a korábban DICE Los Angeles néven futó Ripple Effect Studiost, és most a Battlefield vezetőjeként is tevékenykedik…)
Wilson szerint hosszabb távon gondolkodnak a Battlefielddel, ami a játékipar egyik legnagyobb franchise-a, és ezt az ipar egyik nagy stúdiója hozta létre. Az elvárás az, hogy idővel növekedni fog, és az Electronic Arts portfóliójának igazán fontos része lesz több éven keresztül. Jó vezetőség van a Battlefield csapata felett, és most alapjában véve gondolják újra a fejlesztői folyamatot, igénybe véve a Vince Zampella/Respawn-modellt, ahol a cél az, hogy mihamarabb a szórakozáshoz jussanak el.
A Battlefield 2042 többezer frissítést kapott, amivel az alap élmény eltalálására is törekedtek, és Wilson szerint itt még van teendőjük, ám a csapat elkötelezett amellett, hogy a közösségnek megvalósítsák ezt a munkát. Ezen túl ha eljutnak arra a pontra, hogy jó helyen érzik magukat az alapélménnyel és a játékkal, akkor jön a befektetés és a növekedés, hogy a mai állapoton túl növekedjen a tavaly megjelent játék (ami most már a 4.0 frissítésnél tart: csapatoknak hangos kommunikáció, a ponttábla kezelőfelülete frissítve lett, és több fegyverkiegészítő működésébe is belenyúltak).
Nemrég volt egy olyan pletyka, hogy a Battlefield 2042 és a FIFA 22 az EA Playen és a(z Xbox) Game Passon egyaránt felbukkanhat, de eddig csak az utóbbi lépett be a két szolgáltatásba. A Battlefield esetében ez egyfajta kétségbeesett próbálkozásnak tűnik, de legalább azt többen játsszák mint a Babylon’s Fallt PC-n (erről is írtunk már)…
Forrás: WCCFTech