Alapjában véve gondolja újra a Battlefield fejlesztési folyamatát az Electronic Arts

A kiadó teljesen más megközelítéssel akarja a Call of Duty-riválisnak is nevezhető franchise-ot gatyába rázni. Rá is fér, ne tagadjuk…

 

Az Electronic Arts negyedéves üzleti jelentése során Andrew Wilson, a kiadó vezérigazgatója kifejtette, hogy a Battlefield (ami a BF2042 megjelenésével elég nagy pofont kapott…) állapotának javítására törekednek, és ennek középpontjában a kb. mindenesnek nevezhető Vince Zampella áll. (Ne feledjük: ő alapította a Respawn Entertainmentet, majd a korábban DICE Los Angeles néven futó Ripple Effect Studiost, és most a Battlefield vezetőjeként is tevékenykedik…)

Wilson szerint hosszabb távon gondolkodnak a Battlefielddel, ami a játékipar egyik legnagyobb franchise-a, és ezt az ipar egyik nagy stúdiója hozta létre. Az elvárás az, hogy idővel növekedni fog, és az Electronic Arts portfóliójának igazán fontos része lesz több éven keresztül. Jó vezetőség van a Battlefield csapata felett, és most alapjában véve gondolják újra a fejlesztői folyamatot, igénybe véve a Vince Zampella/Respawn-modellt, ahol a cél az, hogy mihamarabb a szórakozáshoz jussanak el.

A Battlefield 2042 többezer frissítést kapott, amivel az alap élmény eltalálására is törekedtek, és Wilson szerint itt még van teendőjük, ám a csapat elkötelezett amellett, hogy a közösségnek megvalósítsák ezt a munkát. Ezen túl ha eljutnak arra a pontra, hogy jó helyen érzik magukat az alapélménnyel és a játékkal, akkor jön a befektetés és a növekedés, hogy a mai állapoton túl növekedjen a tavaly megjelent játék (ami most már a 4.0 frissítésnél tart: csapatoknak hangos kommunikáció, a ponttábla kezelőfelülete frissítve lett, és több fegyverkiegészítő működésébe is belenyúltak).

Nemrég volt egy olyan pletyka, hogy a Battlefield 2042 és a FIFA 22 az EA Playen és a(z Xbox) Game Passon egyaránt felbukkanhat, de eddig csak az utóbbi lépett be a két szolgáltatásba. A Battlefield esetében ez egyfajta kétségbeesett próbálkozásnak tűnik, de legalább azt többen játsszák mint a Babylon’s Fallt PC-n (erről is írtunk már)…

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu