Multiplayert is kaphat a Bethesda új Indiana Jones-játéka?!

A Besthesda MachineGames frissítése néhány potenciálisan izgalmas részletre mutat rá a készülő Indiana Jones-játékkal kapcsolatban.

 

 

Az Indiana Jones a kezdetektől fogva a popkultúra egyik legkedveltebb franchise-a, amelynek sikere évtizedeken átível. Napjainkban, a filmszéria közelgő ötödik részének és a Bethesda várva várt videójátékának köszönhetően az érdeklődés nagyobb, mint bármikor az utóbbi öt-tíz évben. Bár az új játékkal kapcsolatos részletek egyelőre kevéssé ismertek, a ZeniMax nemrégiben megjelent frissítése néhány lehetséges funkcióra utal.

Természetesen az Indiana Jones a múltban már jó néhányszor kapott videójátékos kezelést, a Candy Crush klóntól kezdve a LEGO változatig.

Azonban ez az első alkalom, hogy egy olyan méretű és hírű játékgyártó cég, mint a Bethesda, felkarolja az ikonikus franchise-t. Bár érdekes módon Todd Howard azt nyilatkozta, hogy eredetileg már 2009-ben felajánlotta George Lucasnak és a Disney-nek egy Indiana Jones-játék elkészítését. Nem tudni, hogy az ötlet akkor miért hiúsult meg, a MachineGames által fejlesztett Indiana Jones-címről szóló hírek mindenképpen izgatottá tehetik a rajongókat.

 

 

A Besthesda MachineGames frissítése néhány potenciálisan izgalmas részletre mutat rá a készülő Indiana Jones-játékkal kapcsolatban.

 

 

Egy friss álláshirdetésben megemlítik, hogy a Quake fejlesztője mesterséges intelligencia programozót vesz fel a MachineGameshez. Az előnyben részesített készségek felsorolása a többjátékos robotok „emberi helyettesítésének” megértését, valamint a „játékos társak tervezése” körüli tudást és tapasztalatot jelöli. A poszt nem ad konkrétumokat arról, hogy pontosan milyen projektre vonatkoznak ezek a készségek, bár a részletek arra utalnak, hogy a közelgő Indiana Jones címben egy lehetséges funkciót kaphat.

Igaz, ezek nem újszerű koncepciók a legújabb AAA-címek esetében, a multiplayer és a társak érdekes kiegészítésként érkeznének a játékba.

Ez azonban potenciálisan a Wolfenstein 3 várható funkciójára is utalhat. 2018-ban a Besthesda még elárulta, hogy a Wolfenstein folytatását a MachineGames készíti. A projektről azonban a 2019-es Wolfenstein Youngblood című spin-off cím megjelenése óta nem sok részletet osztottak meg. Ráadásul a Youngblood bevezetése saját narratív kihívások elé állítja a Wolfenstein 3-at. Az idő majd megmutatja, hogyan navigálja ezt a MachineGames a rajongói elvárások közepette.

De nem az Indiana Jones és a Wolfenstein 3 az egyetlen közelgő cím a MachineGames alatt, hiszen a stúdió egy Quake remasteren is dolgozik. Továbbá a nagyobb Bethesda csoport olyan ambiciózusabb projektjei is fejlesztés alatt állnak, mint a Starfield és az Elder Scrolls 6. Sokan arra számítanak, hogy a vállalat az Xbox és a Bethesda közelgő, június 12-i bemutatóján további részleteket oszt meg ezekről a projektekről. Persze az Indiana Jones valószínűleg még mindig korai stádiumban van, tekintve, hogy a projektet tavaly jelentették be. Így a legjobb, ha ennek megfelelően állítjuk be az elvárásokat.

Forrás: Videojuegos.news

Spread the love
Avatar photo
"Historian by profession, gamer since historical times."

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu