A Bethesda Indiana Jones projektje Todd Howard régóta dédelgetett ötleteire fog építeni.
A Microsoft számos PC-re és konzolokra szánt projektje között a Bethesda projektjei igencsak vezető szerepet töltenek be. Miután tavaly kiderült, hogy felvásárolták őket , csak néhány hónapot kellett várnunk, hogy megtudjuk, milyen új projektekkel állnak elő. És hogy mi az egyik, ami a legnagyobb várakozást váltja ki? Az új Indiana Jones játék .
A fejlesztést a MachineGames végzi, aki a Wolfenstein saga utolsó részeiért felelős , de a producere közvetlenül Todd Howard. A Bethesda executive producere sok mindenről beszélt az IGN-nek nemrég adott beszélgetésében, és ezek közül az egyik ehhez a projekthez kapcsolódik, amiről biztosította, hogy van egy kiadatlan eredeti története, amit már egy évtizede tervezett.
„Megvolt ez az eredeti sztori, és együtt dolgoztunk rajta.”
(Todd Howard)
„Ők készítik a játékot, én pedig kreatívan részt veszek benne” – mondta. „Volt ez az eredeti sztorim, és együtt dolgoztunk rajta. Én a sztorival dolgoztam, ők meg a játékot dolgozzák ki, és hihetetlen munkát végeznek. Boldog vagyok, hogy segíthetek és részt vehetek benne.”
Howard azt is részletezte, hogy mi a konkrét szerepe egy videojáték-producernek, hiszen ő egy olyan figura, akinek a munkájára általában nem szoktunk gondolni. „Amikor executive producerként tevékenykedem egy játékban, rendszeresen átnézem azt” – mondja. „Ez nem mindennapos dolog, hetente vagy havonta egyszer is foglalkozhatom vele, attól függően, hogy milyen státuszban van a projekt”.
Az új Indiana Jones megjelenési dátumáról továbbra sincs konkrét adatunk, ahogy arról sincs, hogy körülbelül mennyi idő alatt várhatjuk, lévén a játék még a fejlesztés korai fázisában van.
Forrás: IGN