Kisebb terjedelművé változott a Fable reboot?

A játék senior producere az egészet annyival intézte el, hogy „ez a játékfejlesztésnek normális eleme”…

 

A hét során olyan pletykák kezdtek terjedni az interneten, hogy a Playground Gamesnél készülő Fable reboot elképzelésén a stúdió végül zsugorított. A legújabb Xbox News Cast során a Game of Daily alapítója, Gaz azt mondta ugyanis, hogy egyik forrása szerint a stúdió küszködött az engine-nel, ezért a Fable terjedelmén kicsinyíteniük kellett. Szerinte továbbra is a Forza Horizon játékokban használt technológiát alkalmazza a csapat, és az egyik problémájuk az volt, hogy nem volt a nyílt világú játékmenetben az eltérő mechanikák körül tapasztalatuk, viszont nincs miért aggódni, de szerinte az eddigiekhez képest később fog csak a játék elkészülni.

Erre aztán rragált Amie Loake a Twitteren. A Fable senior producere közvetlenül válaszolt a pletykákra. A terjedelemmel kapcsolatban tisztázni akarta, hogy ennek módosítása a játékfejlesztés normális, szükséges és egészséges eleme. Garantálja, hogy minden általunk játszott AAA játék átesett ezen a folyamaton. Ennek a célja az, hogy a csapat egy, tisztán kifejezett elképzelésre tudjon koncentrálni, és ezt meg tis tudja valósítani a rendelkezésükre álló időben saját maguk megölése (=crunch, erőltetett menet) nélkül. A meg nem felelően belőtt méretű játékok gyakran túlórázást és halasztást igényelnek, és ők mind a két forgatókönyvet igyekeznek meg nem valósítani, már amennyire ez lehetséges.

Ebből nem lehet tisztán kimondani, hogy túl nagyot akart a szarka, és éppen emiatt van a címben egy kérdőjel, ugyanis ebből nem lehet száz százalékos bizonyossággal következtetéseket levonni. Ám ettől függetlenül azt elmondhatjuk, hogy a Playground Gamesnek több állásajánlata is van, de azt se felejtsük, hogy nemrég egy ex-Playground fejlesztő arra panaszkodott, hogy az Xbox Seriesre és PC-re készülő, megjelenési dátummal még nem rendelkező (és az alkotójának tekinthető, manapság inkább az NFT-ket erőltető Peter Molyneux-t nélkülöző) Fable fejlesztése mennyire lassú volt.

2020 júliusában jött a hivatalos bejelentés, de már 2018-ban voltak pletykák a fejlesztéséről. Nem haladnak valami jól.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu