Rengeteget kell még várnunk a Fallout 5-re!

Todd Howard kimondta: a Fallout 5 egyhamar nem fog elkészülni, mert a Starfield után mással foglalkozik a Bethesda Game Studios (BGS)!

 

Ahogy az várható volt, az Xbox/Bethesda E3-helyettesítő adása során nagy szerepet kapott a 2023 első felére elhalasztott Starfield, amiből jó negyedórányi játékmenetet mutatott a BGS és a Microsoft. De ennyivel nem elégedett meg a marketing tekintetében a redmondi cég, így nem csoda, hogy Howard új interjút adott az IGN-nek a játékkal kapcsolatban, ami szerinte 30-40 órát igényel, hogy eljussunk a befejezéséig.

Howard elmondta, hogy a The Elder Scrolls VI a fejlesztést megelőző, preprodukciós fázisban tart, és utána a Fallout 5 következik a fejlesztési menetrendben. Tehát a TES VI UTÁN lehet csak szó a Fallout 5-ről (de, mivel az Obsidian és a Fallout eredeti emberei is a Microsofthoz tartoznak, nem kizárt, hogy ők meg a Fallout: New Vegas vonalat folytathatják addig…). Szóval a Fallout 5 2029 környékén fog megjelenni, ha addig nem omlik össze a világ.

A Starfieldről Howard elmondta, hogy ezer felfedezhető bolygó lesz. Sajátkezűleg teremtett planéták-e ezek? Todd elmondta, hogy sok procedurális (véletlenszerű) alkotást vettek igényben a Starfieldben, de kiemelte, hogy ezt mindig is alkalmazták. Nagy része volt ebben a The Elder Scrolls V: Skyrim küldetései során is. A területet procedurális rendszerekkel valósítják meg. A Starfield esetében logikusnak tartja ezt a megközelítést, ugyanis ha egy, száz, vagy ezer bolygó esetében vizsgálódunk, ez nem tűnik olyan nagy ugrásnak, amint megvannak a jó rendszerek (azaz ha álcázni tudják az egészet az ismétlések kikerülésével, akkor ezt nyert ügynek tartják…).

Howard beismeri, hogy sok bolygó esetében nem lesz szórakoztató a felfedezés, de azért akarta ezeket a BGS, hogy a méretet is ábrázolják így, de ha a galaxis külső határait feszegetve megunnánk az egészet, még mindig visszatérhetünk a kézzel faragott kampányhoz, és a Starfield esetében az ilyen, manuálisan teremtett tartalom mennyisége is nagyobb lesz a korábbi játékaikkal szemben. Howard szerint sok „jéggolyó” lesz az űrben. Ez volt az egyik megfontolandó tervezési elemük a játékban, hogy mi szórakoztató bennük. Inkább azt akarták, hogy kifejezzék, hogy ezeken is landolni lehet. Ott van az erőforrásunk, hogy megvizsgáljuk, eltöltsünk rajta tíz percet, majd mehetünk vissza a tartalommal teli másik bolygóra, hogy folytassuk a küldetésvonalat. Hozzátette, hogy a bolygók közötti, átmenet nélküli repülés, amit a No Man’s Skyban láthattunk, nem lesz ott a Starfieldben, ugyanis az űr bizonyos szekcióban repülés és a bolygók felfedezése elkülönülő élménynek tekinthető, így Howard szerint nem volt olyan fontos az átmenetek nélkülözése.

A Starfield 2023 első felében jön amúgy Xbox Seriesre és PC-re.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu