Eleinte nem tetszett Miyamotónak a Zelda: Wind Waker művészeti stílusa!

A Nintendo vezető veterán kreatívosa eleinte arra biztatta a GameCube-ra megjelent játék fejlesztőit, hogy alakítsák át a művészeti stílusát…

 

A DidYouKnowGaming újabb interjúk lefordítását közölte régebbi magazinokból. Így tudtuk meg, hogy Miyamoto Shigeru, a Nintendo sikerében kiemelkedő fontosságú fejlesztő eleinte a Nintendo 64-re megjelent két The Legend of Zelda-játék, az Ocarina of Time és a Majora’s Mask művészeti stílusát szerette volna látni a GameCube-ra fejlesztett Wind Wakerben, ami még egy prototípust is kapott a régebbi vizualitással.

Csakhogy a csapat egyik tagja már megtervezte „Toon Linket”, a rajzfilmszerűbb, chibi stílusú főhőst. Ezt a többiek pillanatok alatt megkedvelték, és úgy döntöttek, hogy a The Legend of Zelda: Wind Waker ezzel a stílussal fog a boltokba eljutni. Ezt amúgy a DidYouKnowGaming a 2000-es évek közepén Japánban megjelent Nintendo Dream újságokból ollózta össze.

Aonuma Eiji, a Wind Waker rendezője azt nyilatkozta, hogy ha már a legelején Miyamotóhoz ment volna az új művészeti stílussal, ő csak annyit kérdezett volna, hogy „ez mégis hogyan Zelda?”. Sőt, Miyamoto nagyon makacs egyéniség volt: szinte a legvégéig nem volt hajlandó elengedi az N64-es játékpáros realisztikus művészeti stílusát, és akarata ellenére előadást kellett tartania, és ekkor mondta Aonumának, hogy még mindig nem késő irányt váltani, hogy egy realisztikus Zelda-játék készülhessen.

Eleinte az új stílus megosztó volt, és tényleg volt, aki a régi stílust követelte, de a Wind Waker csapata kitartó volt, így végül megőrizték a chibi stílust. Miyamoto szerint pedig jó egy évtized kellett volna ahhoz, hogy a GameCube-ra egy realisztikus Zelda készülhessen (ilyen lett végül a The Legend of Zelda: Twilight Princess, ami inkább a Wii-re fókuszált annak nyitócímeként, de GC port is jött belőle…). Toon Link pedig ezek után a nagy N handheld platformjaira lett száműzve, de azért a Super Smash Bros. későbbi részeiben ő is képviseltette magát…

De a Nintendo mikor embereli meg magát, hogy Switch-portot kapjon a Wind Waker?

Forrás: VGC

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu