Leslie Benzies nélkül a három dimenziós Grand Theft Auto nagy eséllyel nem jött volna létre abban a formában, ahogy azt a 2000-es évek első felében pillanatok alatt megkedveltük.
Benzies neve nem biztos, hogy hirtelen rémlik, ezért eláruljuk, hogy a Rockstar North korábbi elnöke 2016-ban lépett le a Rockstartól. 2017-re már létrehozta a saját stúdióját, és már akkor is úgy tűnt, hogy a virtuális, kiterjesztett valóság felé tapogatózhat a Grand Theft Auto 3D-s részeinek producere. Az Everywhere nevű játékot kb. öt éve jelentette be, és a Redditen bukkantak fel az első képek belőle, és természetesen már itt megemlítjük, hogy ezek lehetnek kamu fotók is, mivel nem hivatalos forrásból származnak!
Benzies stúdiójának, a Build A Rocket Boy hivatalos weboldalának egyik szegmensén felbukkan egy jellemzés, ami az Everywhere tartalmára és stílusára utalhat. Ezt magyarra fordítva idézzük: „A közeljövőben a technológia az emberiséget egy világrengető változás szakadékához juttatta. Vannak, akik ezt a technológiát csak saját maguk javára, míg mások az egész emberiség javára akarják használni. Vajon a csillagok felé fogunk-e nézni? Vagy csak a lábunkat bámuljuk? Inspirálódni fogunk? Vagy félelemben élünk? A férfiak és nők szívében háború dúl a jó és a rossz között. Minden változik. És nincs visszaút. Ez egy játék. Ez egy közösség. Ez egy új világ. A vihar a horizonton van. És ez csak a kezdete az EVERYWHERE-nek.”
Van egy közösségről szóló rész is, ez is fontos: „Te, a játékos, szerves része vagy az EVERYWHERE létrehozásának, növekedésének és jövőjének. A közös utazásunk akkor kezdődik, amikor regisztrálsz az EVERYWHERE-re. Idővel mind a weboldalon, mind a játékon belüli kihívásokon keresztül a játékosod fejlődni fog, és a helyed az EVERYWHERE-ben világossá válik.”
Az állásajánlatok között olvasni, hogy olyan animátorokat keresnek az Everywhere-hez, akik immerzív, prémium jeleneteket alkotnának. A harci tervező az Unreal Engine 4 (…5?) alatt implementálná a mechanikákat és fegyvereket. Egy pályatervező az arénákért és akár a versenyzős pályákért lenne felelős. Karakterek szempontjából eléggé realisztikus irányról van szó, miközben a képek inkább rajzfilmszerűek.
Kissé Fortnite és metaverzum érzésünk támadt.
Forrás: JVL