Everywhere: szivárog a Grand Theft Auto ex-producerének játéka?

Leslie Benzies nélkül a három dimenziós Grand Theft Auto nagy eséllyel nem jött volna létre abban a formában, ahogy azt a 2000-es évek első felében pillanatok alatt megkedveltük.

 

Benzies neve nem biztos, hogy hirtelen rémlik, ezért eláruljuk, hogy a Rockstar North korábbi elnöke 2016-ban lépett le a Rockstartól. 2017-re már létrehozta a saját stúdióját, és már akkor is úgy tűnt, hogy a virtuális, kiterjesztett valóság felé tapogatózhat a Grand Theft Auto 3D-s részeinek producere. Az Everywhere nevű játékot kb. öt éve jelentette be, és a Redditen bukkantak fel az első képek belőle, és természetesen már itt megemlítjük, hogy ezek lehetnek kamu fotók is, mivel nem hivatalos forrásból származnak!

Benzies stúdiójának, a Build A Rocket Boy hivatalos weboldalának egyik szegmensén felbukkan egy jellemzés, ami az Everywhere tartalmára és stílusára utalhat. Ezt magyarra fordítva idézzük: „A közeljövőben a technológia az emberiséget egy világrengető változás szakadékához juttatta. Vannak, akik ezt a technológiát csak saját maguk javára, míg mások az egész emberiség javára akarják használni. Vajon a csillagok felé fogunk-e nézni? Vagy csak a lábunkat bámuljuk? Inspirálódni fogunk? Vagy félelemben élünk? A férfiak és nők szívében háború dúl a jó és a rossz között. Minden változik. És nincs visszaút. Ez egy játék. Ez egy közösség. Ez egy új világ. A vihar a horizonton van. És ez csak a kezdete az EVERYWHERE-nek.”

Van egy közösségről szóló rész is, ez is fontos: „Te, a játékos, szerves része vagy az EVERYWHERE létrehozásának, növekedésének és jövőjének. A közös utazásunk akkor kezdődik, amikor regisztrálsz az EVERYWHERE-re. Idővel mind a weboldalon, mind a játékon belüli kihívásokon keresztül a játékosod fejlődni fog, és a helyed az EVERYWHERE-ben világossá válik.”

Az állásajánlatok között olvasni, hogy olyan animátorokat keresnek az Everywhere-hez, akik immerzív, prémium jeleneteket alkotnának. A harci tervező az Unreal Engine 4 (…5?) alatt implementálná a mechanikákat és fegyvereket. Egy pályatervező az arénákért és akár a versenyzős pályákért lenne felelős. Karakterek szempontjából eléggé realisztikus irányról van szó, miközben a képek inkább rajzfilmszerűek.

Kissé Fortnite és metaverzum érzésünk támadt.

Forrás: JVL

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu