Végre megvalósulhat az, amit az Assassin’s Creed rajongói már jó egy évtizede követelnek (ha nem régebb óta).
Szóval az Assassin’s Creed: Infinity az a játék, amit hivatalosan is elismert a francia kiadó. Ez egy élő szolgáltatású, live service játék lesz, ahol a tervek szerint rendszeres időközönként változhat (bővülhet) a helyszín és akár a főszereplő is. A VentureBeatnek író Jeff Grubb egy beszélgetés során beszélt arról, hogy nem tudta megerősíteni, hogy a forrása erre utalt, de szerinte a hatalmasnak ígérkező játékban Japán egy a helyszínek egyike lehet.
Kínába már eliszkolt a franchise, de ott sem egy teljes értékű, három dimenziós játékkal, hanem a két dimenziós, oldalnézetes platformerrel (az Assassin’s Creed Chronicles trilógia első része volt a kínai; ez 2015 áprilisában jelent meg PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re, majd egy év múlva PlayStation Vitára is). Japán újítás lenne, és a megfelelő kutatómunka elvégzésével az eredmény is kellően minőségi lenne.
De van egy másik tervezett, és még be nem jelentett játék is. Az Assassin’s Creed: Riftről a minap ezt írtuk, emlékeztetőképp: „A mostanában a Bloombergnek író Jason Schreier a Redditen reagált erre egy februári írását linkelve. Szerinte a következő Assassin’s Creed játék a Rift alcímet kapja, és ennek helyszíne Bagdad lesz. Ezután viszont jön a Ubisoft Montréal és a Ubisoft Quebec által közösen fejlesztett élő szolgáltatásos, live service játék, az Assassin’s Creed: Infinity lesz a következő. Ebben sok eltérő játék, élmény, vagy terület lesz (attól függ, minek nevezzük), ő a két fő lokációról hallott, de az fix, hogy egyikük sem lesz azték…
Az Assassin’s Creed: Rift hivatalosan még be sincs jelentve, és ez akar az a kisebb játék lenni a sorozatban, ami időt ad az Assassin’s Creed: Infinity-nek. Állítólag ez az Assassin’s Creed: Valhalla nagyobb kiegészítője lett volna (hasonló méretű mint a Dawn of Ragnarok), ám a Ubisoft Montréal lebontotta az alapjátékról azt. Az AC-univerzum reinkarnálni fogja Lokit, Basimot, és valamivel kisebb élmény lesz az eddigiekhez képest, ugyanis nem fog rendelkezni a franchise-tól megszokott (és valamelyest elfáradt…) nyílt világgal, és helyette inkább egy lineárisabb élményt fog kínálni.”
Mindez persze nem hivatalos!
Forrás: PSL