Kiderült, melyik God of War: Ragnarok-karakter megtervezésével küszködtek a legtöbbet!

Raf Grassetti megerősítette, hogy Odin jelentette a legnagyobb kihívást a God of War: Ragnarok összes karaktere közül.

 

 

Raf Grassetti, a Santa Monica stúdió művészeti igazgatója, a God of War: Ragnarok egyik fő fejlesztője egy rajongó kérdésére elismerte, hogy a legnehezebben tervezhető karakter Odin volt. A Gamingbolt beszámolója szerint Grasetti további magyarázat nélkül, nyersen válaszolt egy kérdésre az Instagram közösségi oldalon megjelent sztoriban.

Úgy tűnik, egy Reddit-felhasználó készített képernyőfotót a megosztott információról, mivel az Instagram-sztorik 24 óra után törlődnek, és a kiemeléseikben nem jelenik meg.

Odinról egyelőre nincsenek hivatalos képek, azon túl, hogy egy falfestményen és a hollóival együtt egy kicsit ábrázolják a legújabb God of Warban.

Mivel a Ragnarok idején járunk, Odin jelenléte nem annyira meglepő a készülő God of War-játékban. Akárcsak más karakterek, például Thor, Tyr, Freya, Mimir, Sindri, Brok, Angrboda és Durlyn. Érdemes megjegyezni, hogy ezt a játékot úgy mutatják be, mint az utolsó részt, amely lezárja az északi korszakot.

A God of War: Ragnarok november 9-én jelenik meg PS4 és PS5 platformokra, ami ideális dátum a stúdió számára, hogy elkerülje a kríziseket. Ráadásul egy bolt állítólag elárulta, hogy milyen grafikai módokkal rendelkezik majd a cím. A Jötnar kiadás fizikai térképe mellett néhány utalást is ad arra, hogy milyen birodalmakba látogathatunk el.

Forrás: Gamingbolt

Spread the love
Avatar photo
"Historian by profession, gamer since historical times."

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu