Ennyi volt, megszűnik a személyes PlayStation Support!

Legalábbis a Twitteren, mivel a Sony jelezte, a továbbiakban nem fogja használni az Ask PlayStation Twitter-fiókját a PlayStation Support felhasználói problémák kezelésére.

 

 

Tegnap kora délután jelentették be, hogy a Sony néhány héten belül bezárja AskPlayStation Twitter-fiókját, a PlayStation Support közösségimédia-felületét. A tweet szerint a továbbiakban nem lesz elérhető az 1-1 PlayStation-támogatás, és arra ösztönzi a PlayStation-felhasználókat, hogy a PlayStation weboldal Support fülét használják a GYIK-ek, támogatási cikkek és „önsegítő erőforrások” eléréséhez. A Sony a PlayStation Support YouTube-csatornáját is belinkelte, ahol videós magyarázatokat talál a PlayStation-problémákról és azok megoldásáról.

Az AskPlayStation Twitter-fiók leállítása kiterjed az AskPS_U, a PreguntaPlay, az AskPS_ANZ (Ausztrália és Új-Zéland), valamint az AskPS_U, a PreguntaPlay és az AskPS_ANZ (Ausztrália és Új-Zéland) régió-specifikus támogatási fiókokra is, és esetleg másokra is, amelyek ugyanezt a tweetet küldték. Ezt az üzenetet nem a japán Ask PlayStation fiók küldte ki.

A Twitter-oldalak augusztus 1-jén zárnak be, ezzel mintegy 2 millió követőjüket vágják el a Twitteren keresztüli közvetlen támogatástól. A Sony nem adott további indokot arra vonatkozóan, hogy miért zárják be ezeket a fiókokat.

A rajongók reakciói előre láthatóan negatívak, különösen a legnagyobb PlayStation Support fiók alatt. A Sony talán elég magabiztosnak érzi magát az adatokban ahhoz, hogy a legtöbb lehetséges problémát rövid videókba tömörítse a YouTube-csatornáján vagy a Support weboldalán keresztül. Lehet, hogy most úgy érzi, hogy a Support-fiókok feleslegesek, és csak hangadóként szolgálnak a közösségi médiában történő gyalázkodásokhoz, és inkább racionalizálná a támogatási kérdéseket, miután évekig gyűjtött adatokat és megoldásokat a termékeivel kapcsolatos legnépszerűbb ismert problémákra.

A Twitteren a Support oldalakat felkeresve olyan érzés lehet, mintha az ember egy számítógéppel beszélgetne, amely néha mechanikusan válaszol, és megoldatlan kérdésekkel hagyja magára a felhasználókat. Egy időben a PlayStation Support Direct üzenetek a személy monogramjával végződtek a végén, így egy kicsit személyesebbnek tűnt a dolog. A Sony azonban most ezt is megszünteti, és előre beállított problémákat és útmutatókat ad a hibaelhárításhoz, mielőtt a PlayStation-felhasználó problémája esetleg a Support chatdoboz másik végén lévő személyhez kerülhetne.

Forrás: Twitter

Spread the love
Avatar photo
"Historian by profession, gamer since historical times."

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu