A Disney-Electronic Arts megállapodás már nem csak a Star Wars-licencre terjed ki, hanem az egérbirdalomhoz tartozó Marvel IP-kre is?
Már közel egy évtizede már, hogy a Disney és az Electronic Arts megállapodott a Star Wars-licensz exkluzív használatáról, de ennek az időszaknak vége, ugyanis a feltámasztott LucasFilm Games például a Ubisoft/Massive Entertainment párosnak, továbbá a Quantic Dreamnek is kiosztotta a jogokat. Viszont a két cég között már ott van a kapcsolat, ám eddig szó sem esett arról, hogy most a Marvel felé fordulna az Andrew Wilson vezette kiadó…
A VentureBeatnek író Jeff Grubb a Game Mess Mornings élő adásának egyikében említette a Giant Bomb Twitch-csatornáján, hogy nem csak a Sony (Marvel’s Spider-Man 2, Marvel’s Wolverine) és a Take-Two (Marvel’s Midnight Suns) dolgozik a képregényes licenszekkel: van egy, tavaly már bejelentett, de még el nem keresztelt Electronic Arts-stúdió, ami Grubb szerint Black Pantherből, magyarul a Fekete Párducból csinál egy játékot. A stúdiót Kevin Stephens vezeti: ő korábban a Middle-Earth: Shadow of Mordort és a Middle-Earth: Shadow of Wart fejlesztő Monolith Productions alelnöke volt.
A játék egy nyílt világú, egyjátékos akció-RPG lesz. Kevésbé lesz olyan lineáris mint a Respawntól a Star Wars Jedi: Fallen Order volt, de ennek sikere hatással volt a Black Panther-projektre. Emiatt nem rendelkezik élő szolgáltatásos, live service modellel. Az előző Párduc, T’Challa halála után egy új veszi át a stafétabotot, és mi itt lépünk be a történetbe. Grubb és műsorvezető-társa, Mike Williams nem volt biztos abban, hogy saját karakterünket létre lehet hozni.
A Project Rainierként futó játék nagy eséllyel a Washington állami hegyre utal, és fejlesztésében még eléggé kezdetleges állapotban van, és eléggé valószínű, hogy a Monolith Productions fejlesztői állnak a fejlesztése mögött. Ez persze még nem hivatalos, de Grubb eléggé biztos abban, amit mondott. Egy nyílt világú Wakanda mindenesetre kifejezetten izgalmasnak hangzik.
Forrás: WCCFTech