A fejlesztők fenyegetése miatt beszél kevesebbet a játékosaival a Bungie!

A PlayStation Studioshoz frissiben csatlakozott (de továbbra is multiplatformként tevékenykedő) Bungie közösségi menedzsere elmagyarázta, hogy a mostanában a Destiny kapcsán ismert stúdió miért nem beszél sokat a játékosaival.

 

A Redditen az egyik téma kifejtette, hogy mennyire hiányolják, hogy a Bungie válaszolni szokott a kérdéseikre. Erre az egyik felhasználó lényegretörő választ írt („Ez történik, ha a fejlesztők egy videojáték miatt zaklatást és halálos fenyegetéseket kapnak.”). Egy válaszoló szerint egy hangos kisebbségről van szó, és ez egy PR-kísérlet arra, hogy a játékosok kiborulása nélkül tudja csökkenteni a Bungie a játékosokkal való kommunikációt, belépett a képbe a cég közösségi menedzsere, aki DMG04 néven regisztrált a Redditen. Magyarra fordítva közöljük a válaszát:

„A helyzet a következő: a zaklatás, amiről beszéltünk, nem csak durva Twitteres válaszokból vagy elvont megjegyzésekből áll. Voltak valódi fenyegetések az embereink és a stúdiónk felé. Komolyan vesszük őket, és ez a kommunikáció csökkentett mennyiségéhez vezet, mivel a csapat jövőbeli védelmét és stratégiáját tervezi, hogy ne történhessenek ilyen dolgok. Nagyon világosan kimondom, hogy nagyra értékelem a stúdiót, mert személyesen segített nekem, miután néhány komoly zaklatás ért engem és a családomat. Részben emiatt veszek ki szabadságot. Csak azért, mert nem látod közvetlenül egy adott tweetben vagy fórumválaszban, nem jelenti azt, hogy nem történt meg.

Ne feledd: mindez nem büntetés azoknak, akik világos és tiszteletteljes visszajelzéseket tudnak hagyni a fejlesztőinknek. A Bungie-nál nincs olyan eset, amikor az emberek aktívan megnéznek egy beszélgetést, és megtorló akciókat terveznek a játékosbázisunk felé hotfixeken, frissítéseken vagy kommunikációs stratégiákon keresztül. Néha csak egy kis időre van szükségünk, hogy tisztázzuk a dolgokat.

Ez hetekig is eltarthat, de akár hónapokig is – mint bármelyik fejlesztői terv, hiszen mi a legjobbat akarjuk a játékosainknak és az alkalmazottainknak. Ennek ellenére nem folytathatjuk a „szokásos módon” a dolgokat, amíg a dolgok nem rendeződnek. Ez szívás, de biztosak akarunk lenni abban, hogy az emberek biztonságban vannak és gondoskodnak róluk. Egyetértek – nagy kár, hogy az utóbbi időben nem volt annyi interakció itt mint mostanában. A csapat tervezi, hogyan kommunikáljon veletek – néhány ilyen tervet már nagyon várok, amikor visszatérek. Biztosíthatlak benneteket, hogy a csapatból sokan minden nap megnézik a témákat, és beszélgetnek a visszajelzéseitekről.”

Ez eléggé súlyosan hangzik…

Forrás: VGC

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu