A Grand Theft Auto VI-ról mostanában sok szó esett: a pletykák zsinórban érkeznek, többek között a főszereplőket illetően is.
Sok múlik azon, hogy a Grand Theft Auto VI beváltja-e a nagy hype-ot, ám úgy tűnik, a játékot alaposan meg kell vágni. Az Axios és a PCGamesN szúrta ki, hogy állítólag a GTA VI eredetileg három városra épült volna, és négy főszereplőre tervezték. A jelentés szerint azonban a léptékből muszáj volt kicsit visszavenni. Négy játszható karakter rengeteg munkát igényel, különösen a GTA V három főszereplőjének összetett, egymásba fonódó életét figyelembe véve. Persze el kell mondani, hogy ezt az információt a Rockstar nem erősítette meg, de nem lenne túl meglepő, ha a fejlesztő kezdetben valami nagyszabású dolgot akart volna készíteni, amit később le kellett vágni.
Jelenleg úgy tűnik, hogy a Grand Theft Auto VI két főszereplővel fog rendelkezik majd, valószínűleg amolyan Bonnie és Clyde stílusban.
Az egyik főszereplő nő lesz, ami az első alkalom, hogy játszható női karaktert kapunk egy GTA-ban. Emellett azt is erősen feltételezik, hogy az új játék Vice Cityben fog játszódni, a sorozat 2002-es, szeretett részének helyszínén.
A Rockstar egyelőre semmilyen konkrét információt nem közölt a játékról, annak történetéről, vagy arról, hogy mikor jelenik meg. Egy másik jelentés szerint azonban a Grand Theft Auto VI már 2014 óta fejlesztés alatt állhat. A Bloomberg munkatársa, Jason Schreier szerint a stúdió nem sokkal a GTA V megjelenése után kezdett el dolgozni rajta „valamilyen formában”. Megint csak nem erősítették meg, hogy ez igaz-e vagy sem, így egyelőre jobb, ha nem ragozzuk túl a dolgot.
Tekintettel a Grand Theft Auto V népszerűségére és anyagi sikerére, nem beszélve arról, hogy már kilenc éve megjelent, sokan talán meglepődnek azon, hogy a Rockstar nem ragadta meg a lehetőséget, hogy kiadjon egy folytatást.
Azonban a GTA Online-t is figyelembe kell venni, amely a fejlesztő egyik legfontosabb fejőstehene. Ennek eredményeképpen a vállalat valószínűleg egy kicsit habozott a továbblépéssel kapcsolatban, amikor a jelenlegi játékai még most is ennyire jövedelmezőnek bizonyulnak. Ez és a cég társalapítójának és elnökének, Dan Housernek a 2020-as távozása is lassíthatta a fejlődést.