A Kenei Games mellett a két kiadó, a Clouded Leopard Entertainment és a Shueisha Games elkezdett többet is megmutatni a játékból.
A főszereplő, Kuuta az ellenfelének fizikai testét a botjával meg tudja támadni, de ez nem elegendő, ugyanis Kazemarunak a testből a lelket ki kell szívnia. A szellem elpusztítása vezet a győzelemhez. Egyszerre Kuutát és Kazemarut is irányítani kell. Sok ellenfél lesz, méretben is lesznek eltérőek. A szintlépés is eltérőnek ígérkezik. A Kisejima-szigeten játszódik az ONI: Road to be the Mightiest Oni, és ez három részre van bontva. Sok kihívás lesz az ellenfelek legyőzésétől kezdve a védelmi, őrző feladatokig. Az üldöző szörnyektől való elmenekülés segítségével szintet léphetünk, a csoportokban növő gombák gyűjtésével pedig erősebb botokat lehet vásárolni.
A Kisejima-sziget az óceán közepén található, kicsinek mondott szigett. A regék szerint a helyi démon lelkekben rejlő erőt úgy lehet előcsalogatni, ha kihívás elé állítjuk őket ott, ahol a régebben a Momotaro által legyőzött ősi démonok vannak megidézve, ám csak néhányan tértek vissza élve a szigetről. Kuuta egy démonharcos és az egyik főszereplő a történetben. A démonkirály hadseregének egyetlen túlélője a Momotaro elleni küzdelemből. Hozzá csatlakozott egy rejtélyes lélek, Kazemaru, aki a szigeten él. Ők ketten mérettől és formától függetlenül minden kihívást bevállalnak.
Kisejima szigete nem olyan nagy, de a Kenei Design artworkje színessé teszi azt a mezeivel, az erdőkkel, illetve a lebegő megalitokkal. Egyedi érzéseket kívánt a stúdió kelteni ezek hatásával, hogy minden más akciójátékhoz képest eltérő legyen. Van egyfajta minivilág is, ugyanis mindegyik helyszín egyedi módon kelti fel a figyelmünket, és emiatt a játék egy kis világ élményét akarja változatosságképp kínálni.
A ONI: Road to be the Mightiest Oni a tervek szerint idén fog megjelenni PlayStation 5-re, PlayStation 4-re, továbbá PC-re (Steam). Új képek és egy videó is érkezett a japán indie-ből.
Forrás: Gematsu