Az Északi Song-dinasztia (ez 960-tól 1127-ig tartott) során játszódó játékot az Everstone Studio támogatja. A kínai csapat mögött a NetEase áll.
Egy nyílt világú akció-RPG-ről van szó, és bizony elég sokat mondott róla a NetEase (a dalszöveget például már kihagyjuk). A Where Winds Meet egy wuxia játék lesz, így értelemszerűen az akció, a kaland és a harcművészetek vannak a főbb szerepekben. A játék a tíz királyság alkonyán játszódik: ekkortájt egy egész dinasztia egy szempillantás alatt össze tudott omlani. A „The Beautiful Lady Yu” (magyarul A szép Yu úrnő) dallama a déli Tang-dinasztia utolsó császára számára az út végét jelentette. Li Yu császárként uralkodott a világon, de ő inkább a költészet halhatatlan királyaként lett ismert, ugyanis a hatalom helyett a költészet iránti szeretete miatt vesztette el a háborút. Emiatt Song fogságába esett, és a három évig tartó fogság alatt Li szüntelenül hazája és szerelme után vágyakozott. Rájött, hogy sorsa egy pohár mérgezett borban rejlik, így ezeket a vágyakat megformálta a remekművében, A szép Yu úrnő-ben.
A kardforgató karakterünk a háborúk és konfliktusok korában nőtt fel, ezért sok nehéz döntést kellett meghoznia, miközben a megosztottság és a nyugtalanság hamarosan véget ér az északi Song-dinasztia színpadán. Vajon mit választ a játékos? Követi a szívét és az eszét, és harcol az igazságért, vagy a birodalom védelmét választja, amiből adódóan a kiemelkedés és a jólét lehetetlenné válik… esetleg az ártatlanok védelmét választja, ragaszkodva a gyermekkora óta átitatott lovagi erkölcshöz, és harci képességeit a törvények és szabályok ellen használja haláláig?
Karakterünk a lovagiasság útját járja be egy ismeretlen, penge és vér uralta ösvényen. A tapasztalatuk bővítésével növelhetik túlélési esélyeiket. Orvosként életet menthetnek, kereskedőként gazdagságot halmoznak fel, vagy játszhatnak az ősi Kaifeng városába utazó NPC-ként. Ha a hírnév nem érdekel, lehetünk korlátlanul szabadok, vagy alapozzuk meg a virágzó világót, ragaszkodva eredeti törekvésünkhöz. A harcművészeti iskolák korlátaitól is megszabadulhatunk. Ott van például a Ch’ing Kung (falon járás, vízen futás, mászás), az akupunktúra, vagy magyarul az Oroszlánüvöltés… A Where Winds Meetben a Wuxia készségek, támadások és ellentámadások fontosak. Egy Tai chi képességgel az ellenfelünk támadását vissza tudjuk fordítani. A 600 hiteles antik elemből álló szabad építési rendszer és a környezeti rendszer lehetővé teszi a teljes világgal való interakciót. A szteyppén szél fúj, a bambuszon átjön szűrten a napfény, a háttérben hatalmas, titokzatos épületek és kőfigurák vannak. A hegyek és folyók látványos kilátásában gyönyörködve teljes szabadságot kapunk, hogy felfedezzük és feltárjunk a Jianghu-ban elrejtett titkokat és kincseket, így szabadon részt lehet venni az „élő” történelemben.
A trailer bemutatja a Where Winds Meet helyszínét. A játék világa különböző vadállatoknak és természetfeletti lényeknek is otthont ad, amelyek saját, egyedi megközelítést igényelnek a harcban. A kardforgató harcművészeti képességei is felhasználhatók a világ felfedezésében: falakat mászhatnak meg, háztetőkről háztetőkre ugorhatnak, és a hullámokon sprintelhetnek. A játékosnak van egy hűséges paripája is, amivel gyorsan végig lehet rohanni a gyönyörű tájakon. A harcok során gyors tempójú, Wuxia stílusú csaták zajlanak, ahol a játékos ellensúlyozhatja az ellenség csapásait, Tai Chi-t használhat, hogy visszaverje a támadásaikat, vagy akrobatikával átcsúszhat a védelmükön, és minden szögből lecsaphat rájuk. A játékos számos harcművészeti képességhez és távolsági fegyverhez is hozzáférhet, így elszakadhat egy harci stílustól, és a képességek keverékét használhatja ellenségei legyőzésére, eközben pedig a saját harcmodort alakíthat ki.
A Where Winds Meet PC-re készül. Bétával is terveznek, és ez még idén le is fut a tervek szerint.
Forrás: Gematsu