A Konami körül most több pletyka is felbukkant: miközben a Silent Hill IP körül legalább két projekt készül, valami a Metal Gear Solid esetében is megvalósulhat.
Először is, mi is ez a Metal Gear Solid: Twin Snakes? Ezt érdemes kifejteni, mert a név nem biztos, hogy elsőre ismerős lehet. 1998-ban (Európában pedig 1999-ben) jelent meg a Metal Gear Solid, amivel Kojima Hideo komoly áttörést ért el: a Metal Gear és a Policenauts révén bár már ismert volt, de az első MGS-sel lett komolyan mainstream fejlesztő. A főleg PlayStation-központú IP-ből (erről jut eszünkbe, a 2008-as Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots miért van továbbra is csak PS3-on!?) aztán egy Nintendo GameCube-exkluzív remake készült. Ez 2004 márciusában jelent meg „a játékkockán”, és nem csak grafikailag erősített, ugyanis a Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty-ből is átemelt több játékmenetbeli elemet.
Miközben a Metal Gear Solid első három részéből valamilyen remasteres pletyka is felbukkant, az XboxEra podcast egyik műsorvezetője, Nick Baker két kígyós emojit posztolt a Twitteren, ami egyértelműen a Metal Gear Solid: Twin Snakesre utalhat. Ez azért is lehet értékes, mert a jeleneteket alapvetően újratervezték, és sokkal filmesebb lett, köszönhetően Kitamura Ryuheinek, egy japán rendezőnek. Megosztónak találták a rajongók a jeleneteket, ugyanis sok időlassításos (bullet time) hatást, és mondhatni túlzásba vitt szekvenciák is voltak (pl. Snake egy felé tartó Hind D rakétára ugrott, hogy annak útvonalát módosítani tudja).
A Metal Gear Solid: Twin Snakesen a Konami Computer Entertainment Japan (KCEJ) és a Silicon Knights dolgozott (ez a kanadai stúdió pedig megszűnt; utolsó játékuk a 2011-es X-Men: Destiny volt, amit PS3-ra, X360-ra, illetve Wii-re hoztak össze), és mivel közel két évtized után is csak a Nintendo GameCube-on találhatjuk meg, nem lenne rossz ötlet modernizálni, mert így több játékoshoz is eljuthat a történet.
Csakhogy ez még nem hivatalos…
Forrás: PSU