Úgy tűnik, hogy a 343 Industries egyedül nem tudja tartani a frontot az eddigi legnagyobbnak mondott, de tartalmilag a megjelenése óta nem kellő mértékben bővített Halo kapcsán.
Az amerikai Texas államban található központú Certain Affinity 2007 óta több Halo és Call of Duty-játékon dolgozott kisegítő stúdióként, és az év folyamán már közölte a csapat, hogy a Halo Infinite esetében is fejlesztésbe kezdtek. A VentureBeatnek a stúdió vezérigazgatója, Max Hoberman elmondta, hogy a franchise „valami újat és nagyot” fog kapni tőlük, és a cégen belül most ez a legnagyobb projektjük…
„A legnagyobb dolog, amit most teszünk és ami nyilvános: több mint két éve dolgozunk a Halo Infinite-en, és olyasmit csinálunk, ami… nos, nagyon előírják [a Microsoftnál és a 343 Industriesnél], hogy mit mondhatunk róla. Valami be nem jelentett dolgot készítünk, és ennek a fejlesztését mi vezetjük annak koncepciójától és tervezésétől kezdve. Ez valami nagy és új lesz a Halo franchise számára, de ennél többet nem mondhatok róla. Jelenleg ez a legnagyobb projektünk a három éppen futó közül. Közel 100 fejlesztőnk dolgozik rajta,” mondta Hoberman.
Januárban a Windows Central már beszélt arról, hogy a Certain Affinity egy új Halo Infinite játékmód fejlesztésébe kezdett, és vagy valami teljesen eltérő lehet, vagy a Halo franchise battle royale-os próbálkozása lehet ez. Azt is innen hallottuk, hogy egy Monster Hunter-féle kooperatív játékon is dolgozik a Certain Affinity a Microsoftnak. A redmondi cég tisztán kivehető módon bízik a stúdióban, ami így le tud venni némi terhet a 343 Industries válláról.
A hónap során beszámoltunk arról, hogy Bonnie Ross, a 343 Industries vezetője tizenöt év után távozik a stúdió éléről, hogy egy családi egészségügyi problémának szentelje az idejét (és mivel 28 évet töltött el a Microsoftnál, teljesen veteránnak mondható a cégen belül). Emiatt a Microsoft kissé áttervezte a stúdió vezetőségét. Emiatt lett Pierre Hintze, a korábbi gyártásvezető a 343 Industries vezetője.
Forrás: VGC