Egy új jelentés szerint a Disney azt szeretné, ha a Lucasfilm folyamatosan Star Wars videójátékokat prezentálna, évente legalább kettőt.
Bár a történelem tele van Star Wars-játékokkal, egy új jelentés szerint a Disney az Electronic Arts-szal kötött licencszerződés megszűnésével agresszívebb álláspontot képvisel a franchise jövőbeni megjelenési ütemtervét illetően a videójátékok terén. A Disney és a Lucasfilm Games a jelek szerint nem vesztegette az időt a megállapodás megszűnése után, és több szerződést is kötött a játékipar legnagyobb neveivel, hogy rendszeresen érkezzenek új játékok a messzi-messzi galaxisból…
A jelentés az Insider Gamingtől származik, amely azt állítja, hogy „forrásai” ismerik ezt az új agresszív stratégiát, ha a Star Wars-játékok megjelenéséről van szó.
Úgy tudni, hogy a Disney minden pénzügyi évben két új Star Wars-játékot szeretne kiadni, félévente váltakozva egy nagyobb címet és „egy kisebb játékot”. A jelentés szerint úgy tűnik, hogy a Lucasfilm Games is támogatja ezt az új stratégiát, ami már a jelenleg fejlesztés alatt álló játékok számában is megmutatkozik.
Az Insider Gaming a továbbiakban azt írja, hogy a jelenleg fejlesztés alatt álló nyolc bejelentett játék, köztük a Jedi: Survivor a Respawntól, az Eclipse a Quantic Dreamtől és Amy Hennig Skydance-szel készülő Star Wars-játéka is ebbe az új stratégiába tartozik, de még több év van hátra a megjelenésig.
Különösen a Quantic Dream játékára utaltak úgy, hogy az outlet forrásai szerint „fejlesztési rémálom” David Cage stúdiója számára, és akár még négy év is kellhet, mire megjelentethetik. A Knights of the Old Republic Remake szintén fejlesztési problémákkal küzdött, ami miatt a játékot késleltetni kellett, és a fejlesztőket az Aspyrről a Saber Interactive-ra cserélték.
Mivel a jelentésben felsorolt szinte összes játék nagy kiadványnak tűnik, nem lenne meglepő, ha a be nem jelentett játékok a fent említett „kisebb címek” lennének, amelyekkel a Disney váltogatni szeretné a kiadásokat, és amelyek az Insider Gaming spekulációi szerint a mobiljátékoktól a Star Wars: Squadron méretéhez hasonló címekig terjedhetnek.
E sorok írásáig sem a Disney, sem a Lucasfilm Games nem kommentálta a jelentést.
Ám úgy tűnik, hogy a szórakoztatóipari óriásvállalatnak a saját erőforrásai és a partnerként rendelkezésre álló fejlesztők száma között bőven megvan rá a lehetősége, hogy mindezt megvalósítsa. Az univerzum ráadásul elég hatalmas ahhoz, hogy a fejlesztőknek bőven van tere a felfedezésre, legyen szó a „High Republic” korszakáról, vagy A Jedi visszatér és az Ébredő Erő közötti időszakról, vagy esetleg egy másik korszakról, amit a játékosok még nem láttak a Disney Star Wars keretében.
Forrás: Insider Gaming