A God of War Ragnarok megkapta az ESRB besorolást egy összefoglalóval együtt, amely áttekinti, hogy a játékosok milyen szintű erőszakra számíthatnak a játékban; ráadásul az is kiderült, milyen hosszú lesz és mennyi átvezető animációt pakoltak bele…
A God of War Ragnarok megkapta az ESRB besorolását, amely további részleteket oszt meg a játék erőszakossági szintjéről és trágárságáról. Hivatalosan jövő hónapban, november 9-én jelenik meg az év egyik legjobban várt játéka. Ez a második God of War-játék, amely az északi mitológiában játszódik, és a Sony megerősítette, hogy ez a saga utolsó játéka.
A God of War Ragnarok az ESRB igazgatótanácsa M besorolást kapott a játékban jelenlévő „vér, intenzív erőszak, erős nyelvezet” miatt.
Az ugyanazon az oldalon található összefoglaló ismerteti az M besorolás okait. Az ESRB megerősíti, hogy a játékosok frenetikus közelharcban vesznek részt emberhez hasonló ellenségekkel és fantasztikus lényekkel, például sárkányokkal, kentaurokkal és trollokkal szemben. A játékosok a 2018-as játékból a Leviathan Axe és a Blades of Chaos fejszét használhatják majd, bár új fegyvert nem említ.
Néhány rajongó emlékezhet arra, hogy a God of War ESRB-besorolása híresen elspoilerezte, hogy Kratos kétláncú pengéket használ a játékban, aminek hatására a Sony megkérte őket, hogy vegyék ki a leírásból. Ez az összefoglaló „pengés és kézi fegyvereket” említ, de további részleteket nem oszt meg. Azt még nem tudni, hogy a játékosok más ikonikus fegyvereket, például Thor kalapácsát is használhatják-e majd a játékban.
Ami az erőszakot illeti, az ESRB leírása szerint a God of War Ragnarokban gyakran megjelennek vérfröccsenéses effektek és feldarabolások.
A játékosok olyan kivégző mozdulatokat is használhatnak, amelyek felnyársalják az ellenséget, és megemlíti, hogy az ismételt fejszecsapások egy lény nyakára lefejezést eredményeznek. Végül az ESRB leírása azt is megerősíti, hogy a God of War Ragnarokban a játékosok különböző birodalmakba látogatnak majd el.
Hány órára van innen a Ragnarok?
Az Insider Gaming, az ismert bennfentes, Tom Henderson által indított új oldal részleteket osztott meg a God of War Ragnarok fő kampányáról, mellékküldetéseiről, sőt, még a filmes jelenetek hosszáról is. Sem a Sony, sem a Santa Monica Studio nem kommentálta ezt, és valószínűleg nem is fogja, vagyis a rajongóknak érdemes fenntartásokkal kezelniük a dolgot. A forrás azonban megbízható, és az információnak van értelme.
Henderson szerint a God of War Ragnarok összesen 40 óra játékidővel számol, mindent összevetve.
Ez persze függ attól, hogy ki milyen játékstílust követ, de ez azt jelenti, hogy a rajongók egy méretes játékra számíthatnak (bár ebben nincs sok újdonság). Ebből a 40 órából állítólag 20 óra jut a fő kampányra. Maga a főkampány 3,5 órányi mozgóképet tartalmaz, és egy igazán magával ragadó, filmszerű és epikus történettel büszkélkedhet. Henderson forrásaiból kiderül, hogy a fennmaradó 16,5 órát a God of War Ragnarok játékmenetének szentelik, és ez a történethossz a játékot a franchise legutóbbi részével hozza egy szintre.
Ez további 20 órát hagy a Santa Monica Studio számára, amit ki kell töltenie, és ez állítólag 19 óra játékidőre bomlik, ami a mellékküldetésekhez kapcsolódik. Egy órát itt a mozgóképeknek szentelnek. Bár a God of War Ragnarok története kompatibilis a 2018-as fősztorival, ez azt jelenti, hogy az Inside Gaming beszámolója szerint körülbelül 8-9 órával több mellékküldetés vár ránk. A God of War összességében 32 óra volt átlagosan, így úgy tűnik, a Ragnarok kicsit jobban kitöltött.
Érdemes megjegyezni, hogy a God of War Ragnarok PS4-es fájlmérete is kiszivárgott a netre, ami 90,6 GB körül alakul, és ez kétszer akkora, mint a 2018-as történet.
A PS5-ös fájlméret valószínűleg kisebb lesz, de ez azt jelenti, hogy rengeteg tartalmat és minőséget pakoltak a játékba. Úgy tűnik, pontosan ez az, amit mindenki elvár a Santa Monica stúdiótól.
Forrás: ESRB, Insider Gaming