Egy rakás új Cyberpunk és Witcher játékot jelentette be a CD Projekt Red! [VIDEO]

A CD Projekt, a híres lengyel kiadó kedden bejelentette, hogy egy sor új játékot tervez, köztük egy új Cyberpunk játékot, egy új Witcher-trilógiát, valamint egy új játékot, amely a CD Projekt első eredeti IP-je köré épül.

 

 

A vállalat a Cyberpunk-játékok mellett Twitteren három új, a The Witcher-univerzumban játszódó projektet mutatott be. A Project Polaris, a The Witcher-franchise új trilógiájának kezdete a CD Projekt Red fejlesztőstúdiójában már az előkészítő munkálatoknál tart, és az ambiciózus cél az, hogy a Polaris megjelenését követő hat éven belül megjelenjen a trilógia következő két játéka.

Ezzel szemben a Project Sirius egy „innovatív” többjátékos cím lesz, és egy másik leányvállalatnál, a Molasses Floodnál van előkészítő gyártás alatt, a CD Projekt Red támogatásával. Az utolsó, a Project Canis Majoris egy egyjátékos, nyílt világú RPG lesz, amelyet egy meg nem nevezett harmadik féltől származó stúdióval szerződtetnek, amelyet a The Witcher-sorozat veterán fejlesztői vezetnek.

A Project Oriont a Cyberpunk 2077 folytatásaként írják le, amely „a Cyberpunk univerzum teljes erejét és potenciálját fogja bizonyítani” – olvasható a cég közleményében.

Az Orion fejlesztését a cég új észak-amerikai stúdiója, a CD Projekt North America fogja irányítani.

A vállalat jövőre tervezi a Cyberpunk 2077 bővítményének kiadását is, Phantom Liberty címmel.

Az utolsó bejelentett projekt, a Hadar a CD Projekt első eredeti IP-je. A Hadaron már évek óta gondolkodtak, de a koncepció-kidolgozás fázisa csak tavaly kezdődött el, amikor egy kisebb inkubációs csapatot bíztak meg vele.

Piotr Nielubowicz, a CD Projekt pénzügyi igazgatója egy videóban elmondta, hogy a vállalat két AAA-projektet fejlesztett párhuzamosan. Kijelentette, hogy a képesség, hogy több címen is tudjanak párhuzamosan dolgozni, „kulcsfontosságú a jövőbeli növekedésünkhöz”. Azt is elárulta, hogy a CD Projekt Red a jövőben az Epic Games Unreal motorját fogja használni, felváltva a stúdió által a 2011-es The Witcher 2: Assassins of Kings óta használt saját REDengine-t.

„Egy kulcsfontosságú stratégiai döntés volt a hosszú távú partnerség kialakítása az Epic Games-szel” – mondta Nielubowicz.

„Az Unreal engine lesz az a technológia, amelyre építve megvalósítjuk kreatív elképzeléseinket, a CD Projekt Red egyedi stílusát és a nyílt világú történetmesélés kivételes minőségét.”

A CD Projekt ambícióinak megerősítése érdekében a vállalat a CD Projekt Vancouver (korábbi nevén Digital Scapes) és a bostoni Molasses Flood fejlesztők felvásárlását emelte ki. A két stúdió egyesült, és létrehozták a vállalat legújabb regionális ágát, a CD Projekt North America-t. A CD Projekt igazgatótanácsában két új tagot is kineveztek. Pawel Zawodny technológiai igazgató és termelési vezető, valamint Jeremiah Cohn marketingigazgató és a franchise-fejlesztés vezetője.

Adam Kiciński, a CD Projekt elnöke és társ-vezérigazgatója a stratégiai videóban elmondta, hogy a vállalat több mint 700 fejlesztőt (és összesen több mint 1100 dolgozót) foglalkoztat a stúdióiban.

A vállalat felvázolta az összes bejelentett termékének útitervét, valamint az IP-jeire vonatkozó burjánzó multimédiás víziót.

A Cyberpunk: Edgerunners című Netflix-anime sikere a Cyberpunk 2077 2020-as katasztrofális indulása után hatalmas megkönnyebbülés a vállalat számára. A játék évekig tartó késések, válságok és munkahelyi visszaélésekkel kapcsolatos vádak után befejezetlen állapotban jelent meg. A játékot az ázsiai, transznemű és női karakterek ábrázolása miatt is kritizálták. A hibák annyira súlyosak voltak, hogy a Sony és a Microsoft is bejelentette, hogy visszatérítik a boltjaikon keresztül vásárolt Cyberpunk 2077 példányait.

Forrás: CD Projekt, YouTube

Spread the love
Avatar photo
"Historian by profession, gamer since historical times."

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu