Starfield: lerántották a leplet a párbeszéd-rendszerről! [VIDEO]

Todd Howard, a Bethesda Softworks executive producere bemutatta a Starfield beszélgetési rendszerét, összehasonlítva a párbeszédsorokat a Fallouttal és a Skyrimmel.

 

 

Todd Howard egy nemrégiben adott interjú során elárult néhány részletet a Starfield párbeszéd-rendszeréről, amely a Fallout és a The Elder Scrolls játékok gyakori beszélgetési eszközének, a meggyőzésnek a visszatérése felé mutat. A The Elder Scrolls és a Fallout rajongók továbbra is élvezhetik a párbeszédrendszereket a franchise-okban, de a Starfield úgy tűnik, hogy kulcsfontosságú módon továbbfejleszti a formulát.

A beszélgetések az évek során a Bethesda Softworks számos játékában kiemelt szerepet játszottak, a szerencse és a karizma attribútumok segítségével kedvezőbb eredményeket lehetett elérni.

Néhány Starfield screenshot alapján, amelyeket egy Todd Howard által készített belső interjú mellett osztottak meg, ez továbbra is így lehet a Bethesda nagy next-gen RPG-jében. A Bethesda Softworks csatornáján közzétett YouTube-videóban Howard még részletesebben is kitért több funkcióra, köztük a már említett párbeszédrendszerre.

A Redditről, a Discordról és a Twitterről érkező kérdésekre válaszolva a Bethesda Softworks közösségi igazgatója, Jess Finster leült Howarddal, hogy eláruljon néhány részletet a várható Starfieldről. Amikor a Bethesda korábbi játékainak beszédellenőrzéseiről és a párbeszédopciókról kérdezték, Howard egy pillanatra a meggyőzés visszatérésére fókuszált, amelyet úgy változtattak meg, hogy egy minijátékban pontok segítségével diktálják, hogy mennyire sikerül meggyőzni egy NPC-t valamiről.

A Skyrimhez vagy a Fallouthoz hasonlóan a játékosok odasétálnak egy Starfield NPC-hez, hogy kezdeményezzenek vele egy beszélgetési szekvenciát, kiválasztva a 3-4 lehetőség közül egyet egy olyan menüben, amely inkább hasonlít a Fallout New Vegasra, mint a vitatott Fallout 4 rendszerére.

Todd Howard szerint a Starfield „visszatér a klasszikus Bethesda-stílusú párbeszédekhez”.

A karakterek több mint 250 000 párbeszédsor közül választhatnak, ami mellett eltörpülnek a többi nagy franchise dialógusai. A videointerjú egy grafikonnal folytatódik, amely rávilágít az összehasonlításra a Skyrimmel, amely mindössze 60 000 sornyi párbeszédet tartalmazott, a Fallout 4 pedig a vaskosabb 111 000 sornyira. Ez azt jelenti, hogy a Skyrim és a Fallout 4 beszélgetéseinek kombinálása még mindig elhalványulna a Bethesda legújabb RPG-jében elérhető lehetőségek mellett.

Bár sok Bethesda-rajongó, aki a stúdió következő nagy RPG-jét várja, lelkesedik a párbeszédek és a megváltozott meggyőzőrendszerre tett utalás miatt, mások a közösségi médiában továbbra is szkeptikusak azzal kapcsolatban, hogy a módosítások után hogyan alakul majd a játék. A Bethesda Softworks YouTube-videójára érkezett reakciók többsége túlnyomórészt pozitív, és a Fallout és a The Elder Scrolls nagy pillanataira utalnak, de még nem tudni, hogy mik lesznek a Starfield kiemelkedő pillanatai.

Forrás: YouTube

Spread the love
Avatar photo
"Historian by profession, gamer since historical times."

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu