A Sony Santa Monica megerősítette, hogy a fejlesztőknek meg kellett szerkeszteniük Atreus hangját a God of War Ragnarok-ban, hogy biztosítsák az összhangot.
A God of War Ragnarok Atreusa a God of War korábbi, Kratosszal közös kalandja óta felserdült, és a szinkronszínésze is sokat fejlődött az elmúlt években. Atreus hangját többször is szerkesztették a felvételek során, ami új kihívást jelentett a fejlesztőknek.
A PlayStation új, kulisszák mögötti videójában Jodie Kupsco, a God of War Ragnarok felügyelő dialógusvezetője beszélt Sunny Suljicról, Atreus szinkronszínészéről és a hangfelvételek során felmerülő kihívásokról.
Sunny éppen pubertáskorban van, így a God of War Ragnarok fejlesztése során drasztikusan megváltozott a hangja.
Suljic mutálása miatt a fejlesztőcsapatnak alkalmazkodnia kellett az újabb változásokhoz. Ugyanakkor a csapat a koronavírus-járvány csúcspontján a már amúgy is meghosszabbodott gyártási időszakban küszködött a helyzettel. A kiterjedt szerkesztési folyamat kulcsfontosságú volt annak biztosításához, hogy Suljic hangja megfeleljen annak, amit a játékosok Atreustól elvárnak.
Bár Atreus a God of War Ragnarok-ban szintén felcseperedik, kevesebb idő telt el az előző játék vége óta, mint a valóságban. A készítőcsapatnak „ki kellett egyenlítenie” Suljic alakításait, hogy Atreus hangja összhangban legyen a God of War játékban nyújtott teljesítményével. A világjárvány megnehezítette a motion capture-t tartalmazó munkát. Így a produkciós csapatnak a korlátok között kellett dolgoznia, miközben biztosította, hogy Atreus hangja megfeleljen a kívánalmaknak. A God of War fejlesztése során ezek a kihívások nem álltak fenn, de a stúdió alkalmazkodott a körülményekhez.
A God of War Ragnarok vezető producere, Ariel Angelotti megnyugtatja a rajongókat, hogy az átvezetők sem változtak a fejlesztés során.
Az összes mozgóképes részében ugyanazok a karakterek vannak jelen, akiket eredetileg is szerepeltetni akartak. Így a játékosoknak ilyen értelemben nem kell aggódniuk a kivágott tartalmak miatt. Angelotti szerint a csapatnak kompromisszumok nélkül kellett „kreatívnak lennie” a különböző korlátok között forgatott tartalmakkal. Suljic szinkronmunkájának meg kell felelnie a játékosok elvárásainak, amikor a játék a jövő hónapban megjelenik.
A Sony Santa Monica csapata elkötelezett amellett, hogy egy csiszolt és értékes élményt hozzon létre a God of War északi saga befejezéseként. Atreus fontos szereplője a jelenlegi történetnek. A stúdió számára létfontosságú volt, hogy Suljic hangja illeszkedjen a karakterhez ezen a végső utazáson.
Forrás: IGN