The Lord of the Rings: Return to Moria: fontos információkat tudhattunk meg a játékról! [VIDEO]

A The Lord of the Rings: Return to Moria fejlesztői beszéltek a fény szerepének fontosságáról a játékmenetben és arról, mi lesz a crafting funkciója.

 

 

A Free Range Games játékfejlesztői részletes betekintést engedett közelgő játékukba, amely a The Lord of the Rings: Return to Moria címet viseli. Az ízelítőre a Nerd of the Rings YouTube-csatornán tartott livestream keretében került sor. A törpökre fókuszáló történetről és a játékmechanikáról szóló információk voltak a beszélgetés fénypontjai. Ezen kívül kaptunk néhány Return to Moria koncepciórajzot és screenshotot is.

Corey Olsen volt a Tolkien-szakértője ennek a játékadaptációnak, amely a Negyedkor törpjeire, köztük Gimlire összpontosít, akiknek túl kell élniük Moria tárnáinak felfedezését.

A játék mögött álló narratív csapatnak rengeteg kutatást kellett végeznie Moria történetével kapcsolatban. Mélyen elmerültek a Tolkien által a törpök számára biztosított szűkös történetben, hogy összekapcsolhassák a pontokat. Ezzel alkothattak kerekebb értelmezést a karakterek számára.

A screenshotok és koncepciórajzok mellett sok további információ is napvilágot látott. Egy törpökre fókuszáló Gyűrűk Ura-játékkal kapcsolatban sokan találgatták a lehetőségeket, hogy pontosan miből is áll majd a játékmenet. Sajnos az interjú során nem mutattak játékmenet-felvételeket. Ugyanakkor a játékmenet szempontjából kulcsfontosságú részletek kiderültek. Megemlítették, hogy „nem lesz két egyforma kaland” a „procedurálisan generált” moriai környezetben. A játékosok választhatnak, hogy online barátaikkal vagy egy szóló kampányon keresztül kalandoznak-e majd.

A játék során a törpök megpróbálják majd visszavenni őseik otthonát, és kideríteni, pontosan mi volt az, ami az egykor dicső hajlék pusztulásához vezetett.

 

 

 

 

Fény és sötétség a Return to Moria-ban

 

A játék egyik fő mechanikája a fény és az árnyék kezelése. Ahogy a játékosok egyre mélyebbre ásnak a bányában, esetleg felébreszthetik a sötétben leselkedő veszélyt. A sötétség befolyásolhatja a főhős energiáját és kétségbeesését, utalva arra, hogy a Return to Moria a modern játékokban egyre népszerűbbé váló pszichológiai irányítási rendszert is tartalmazni fog.

A zaj is szerepet játszik az élményben. Bányászat közben a játékosoknak vigyázniuk kell a zajjal. Ellenkező esetben a sötétből ellenségek támadására számíthatnak. A játékosoknak a nyersanyagokat is fel kell használniuk, hogy menet közben jobb felszereléseket készítsenek. Ez határozza meg, hogy a játékosok mennyi „erővel” rendelkeznek majd a kaland során. A főzés is létfontosságú a kétségbeesés leküzdésében. A sikeres kalandhoz tehát több kell, mint a fény és az árnyék megfigyelése.

Érdekes lesz látni, ahogy „a Tolkien Professzor” Olsen és a csapat kutatásai életre kelnek a játékban, ahogy egyre többet tudunk meg a törpökről és Moriáról.

Mivel a Tolkien művének legutóbbi adaptációiban a törpök történetei nagyobb hangsúlyt kaptak, Középfölde törpjeinek története friss levegőt jelent a rajongók számára, és kellemes szünetet jelent a tündék és emberek szokásos történeteihez képest. Remélhetőleg ez a közelgő Gyűrűk Ura videójáték, valamint a The Lord of the Rings: Gollum együtt még többet mutat majd be Középföldéből, és megmutatja, hogy a franchise-nak van még mit kínálnia a játékvilágban.

Forrás: Nerd of the Rings (YouTube)

Spread the love
Avatar photo
"Historian by profession, gamer since historical times."

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu