A Kylotonn (=KT Racing, de ugyanaz a cég) és a Nacon nem fog egy tonna autót kínálni a feltámadni készülő Test Drive Unlimited új részében, de szerintük nem fog mindegyik kocsi ugyanolyannak hatni a pályán.
A Forza Horizon vette át a 2006-ban megjelent Test Drive Unlimited helyét, ugyanis most már ezt a játékot említhetjük első példaként, ha nyílt világú autóversenyről beszélünk, de azért meg lehetne említeni a Ubisofttól a The Crew-ot is. De a „korlátlan tesztvezetés” vissza kívánja venni a trónt, és a játékról Alain Jarniou, a játék kreatív rendezője egy új interjúban beszélt.
Például megemlítette, hogy miért lesz alacsonyabb az autókínálat mint mondjuk a Forza Horizon 5-ben: „A Forza Horizonban ha megforgatod a kereket (Wheelspin), két autót kapsz, vagy kapsz egy másikat, ha teljesítesz egy küldetést. Rengeteg autó van a garázsodban, de nem dolgozol érte. A Test Drive Unlimitedben kevesebb autó van, de te választod ki ezeket az autókat. Itt erősebb a kapcsolatod a garázsoddal, mint bármelyik másik játékban. Pénzt kell keresned, hogy megvehesd álmaid autóit. Időt töltesz az autóddal, fejleszted, vezeted, és mutogatod a többi játékosnak,” mondta Jarniou.
De aztán meg is indokolta, hogy miért fogják vissza a verdakínálatot: „Az elképzelés szerint a játék sokkal inkább szimulációs jellegű lesz, mint a The Crew vagy a Forza Horizon, amelyek eléggé arcade-szerűek. A vezetés élvezetéhez hozzátartozik az is, hogy a játék valósághű, de nem túlságosan szimulatív. Meg akarjuk adni a játékosoknak a szabadságot, hogy ha akarják, a vezetési segédeszközöket úgy állítsák be, hogy közelebb legyenek a szimulációhoz. Azt akarom, hogy ez az érzés (hogy a megfelelő autókat a megfelelő érzésekkel vezeted) erősebb legyen a Test Drive Unlimitedben, mint a Forza Horizonban. Ez nem egy versenyszimuláció, hanem vezetési szimulátor lesz. Ha egy Ferrariban vagy egy [Volkswagen] Bogárban ülsz, az nem ugyanaz az élmény. Érezni fogod. Ez fontos, ha szereted az autókat: érezni akarod a különbséget közöttük,” tette hozzá Jarniou.
A Test Drive Unlimited Solar Crown Hong Kongja sokkal kisebb lesz (30 négyzetkilométer) mint az első részben látott Oahu szigeténél (600 négyzetkilométer), de cserébe tömöttebb, és földrajzilag változóbb lesz. A játék 2023-ban érkezik PlayStation 5-re, Xbox Seriesre és PC-re.
Forrás: WCCFTech