Where Winds Meet: olyan hiteles lesz a kínai RPG, hogy a karakterünk akár meg is fázhat!

A Where Winds Meet sok mindenről szól majd, de az biztos, hogy a harcon túl rengeteg mindent kipróbálhatunk majd a 10. századi Kínában.

 

 

Nemrég a PC Gamer készített egy exkluzív interjút az Everstone fejlesztőivel. A hosszú beszámolóban, amelynek linkjét a cikk végén találjátok, a kínai fejlesztők részletesen kifejtették mindazt, amit jelen pillanatban a Where Winds Meet-ről tudhatunk. Különösen érdekesnek tűnik, hogy a harc mellett (vagy akár helyett) mennyi mindent lesz majd lehetőségünk kipróbálni ebben a nyílt világú szerepjátékban.

A fejlesztők szerint a játékosok elkalandozhatnak a fő küldetéstől, hogy gyógyításból, áruforgalomból, épületek építéséből és számos más munkából éljenek az NPC-k számára.

Más játékosok is igényt tarthatnak a szolgálataira a többjátékos módban. Ez utóbbi amúgy is szorosan kötődik majd a játék cselekményéhez. Szintén érdekes, hogy a környezet változásának mekkora hatása lehet. Ahogy a fejlesztők fogalmaztak, „a természeti környezet változásai alapján a játékmenet is változni fog, amelyben a játékosok részt vehetnek. Egy meteorkatasztrófa után a különböző szerepeket játszó játékosoknak együtt kell majd működniük a problémák megoldása érdekében. Például az orvosoknak el kell majd látniuk a sérülteket, a tűzoltóknak a tüzet kell majd oltaniuk, az építészeknek az otthonokat kell majd újjáépíteniük stb.”

 

 

A trailer bemutatja a Where Winds Meet helyszínét. A játék világa különböző vadállatoknak és természetfeletti lényeknek is otthont ad, amelyek saját, egyedi megközelítést igényelnek a harcban.

 

 

Mindez ráadásul komoly negatív hatással is lehet a karakterünkre. A játékosok például megfázhatnak, „miután váltakozó hideg és meleg hőmérsékletű időszakoknak vannak kitéve”, vagy megsérülhetnek esés közben, a stúdió szerint. Az orvos szerepe tehát abszolút érthető. Azonban a játék bővelkedik majd kevésbé szokványos és – ebben a környezetben legalábbis – meglepőbb foglalkozásokkal is. Ilyen például a szónok vagy a kompos, mely szerepeket Everstone is említett.

Különösen érdekes, hogy a Where Winds Meet fejlesztői szinte minden leírt tevékenységnél megemlítették, hogy a játékosok és az NPC-k is részt vehetnek benne.

Nagyon úgy tűnik, a stúdió számára fontos, hogy az NPC-k ne kartonból kivágott figurák legyenek. Ők is belekeverednek majd a harcokba és megsérülnek. „Bevezettünk egy olyan NPC viselkedésvezérlő rendszert, amely az érdeklődésen és az objektív döntéshozatalon alapul” – mondja a stúdió. „Amikor nagyszámú eseményt kapnak, az NPC-k meg tudják ítélni az esemény fontosságát, és megfelelő visszajelző viselkedést végeznek.”

Érdemes megemlíteni a helyszíneket is, ahol a karakterek és NPC-k tevékenykednek. Az Everstone hangsúlyozza, hogy az RPG még fejlesztés alatt áll, de jelen állás szerint „egy nagy várost, Bianjing Cityt, egy nagy vad területet és kisvárosokat” tartalmaz, ami összesen 20 négyzetkilométeres térképet jelent. Ennél láttunk már nagyobbat is. Ugyanakkor a méretnél többet számít, hogyan töltik fel mindezt tartalommal.

A Where Winds Meet három éve van fejlesztés alatt. Először csak PC-re jelenik meg, a konzolos verzió később érkezik. A megjelenés dátuma egyelőre nem ismert.

Forrás: PC Gamer

Spread the love
Avatar photo
"Historian by profession, gamer since historical times."

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu