A Deus Ex és a System Shock producerének következő játéka már nevet is kapott.
Warren Spector az imént említett két játék mellett például a Crusader: No Remorse-on dolgozott, és felőle márciusban hallottuk, hogy egy új immerzív szimulátort fejleszt. Ennek a neve Argos: Riders on the Storm (valaki mintha The Doors-rajongó lenne…), és multiplayer megközelítéssel rendelkezik. Erről néhány részletet Spector stúdiója, az Otherside Entertainment a weboldalán közölt. Nem sok, de ebből kell kiindulnunk…
„Warren Spector kreatív elméjéből egy új játék érkezik, amely egy idegen, mégis furcsán ismerős világban játszódik. Ahogy Warren korábbi immerzív szimulátoraiban, úgy itt is a világ lehetőséget ad a játékosoknak, hogy „játékstílust válasszanak”: maguk döntsék el, hogyan lépnek kapcsolatba a mélyen szimulált kültéri környezettel. De légy tudatában annak, hogy a döntéseidnek következményei lesznek (kicsik és nagyok egyaránt), és közvetlenül befolyásolják a játékélményedet. Lehetőséged lesz arra, hogy barátaiddal összeállj, hogy egy egyedi, más játékosoktól eltérő történetet szőjjetek,” írja a stúdió weboldala. Ennél többet nem tudunk.
Spector az IGN-nek elmondta, hogy kitart az immerzív szimulátor (ilyen volt pl. a Deus Ex, a System Shock, vagy a BioShock is!) műfaja mellett. Évek óta azon gondolkodott, hogy mi lehet ennek evolúciójában a következő képés, és arra a következtetésre jutott, hogy itt lenne az ideje a többjátékos megközelítéssel egy kísérletet tenni.
Spector később hozzátette, hogy az Argos: Riders on the Storm többjátékos komponense viszonylag kicsi lesz, így nem lesz egyszerre többszáz játékos körülöttünk. A System Shock 2 esetében a hackerek és az OSA ügynökök próbáltak profin átjutni mindenen, miközben a fegyveres tengerészek mindenre és mindenkire lőttek. Ha ehhez hasonlóan őrült koncepció születik, nem lesz az eredmény rossz. Spectornak pedig a 2018-ban megjelent Ultima Underworld-sorozat szellemi folytatásaként tervezett és csalódást keltő Underworld Ascent után sokat vár az Argos: Riders of the Stormtól. Szerinte ha az emberek egyedit és innovatívat akarnak, akkor a csapat túlteljesíti ezt, mert ő maga is őrültnek látja, hogy mi készül.
Legyen így.
Forrás: PCGamer