Az Embracer Group által nemrég kiküldött rajongói felmérésre, amelyben a Legacy of Kain franchise-ról kérdeztek, több mint százezer (!) válasz érkezett.
Az Embracer Group nemrégiben kiküldött egy kérdőívet. Ebben arra keresték a választ, hogy a közönség támogatna-e egy új Legacy of Kain-játékot. Nagyon úgy néz ki, hogy a visszajelzés elképesztően pozitív.
Az ős Legacy of Kain: Blood Omen, amelyet eredetileg Dan Dydeck készített a Silicon Knightsnál, egy 1996-ban megjelent, izometrikus hardcore kaland-RPG volt.
Három évvel később a Crystal Dynamics fejlesztette ki a folytatást, a Soul Reavert, egy harmadik személyű akció-kalandjátékot. Ennek a főszereplője az új karakter, Raziel. Az elkövetkező négy évben mindkét játék kapott folytatást Kain és Raziel karaktereit követve, a csúcspont a Legacy of Kain: Defiance volt, amely a két történetet egy játékban egyesítette. A kultikus-klasszikus sorozatból 2007-ig összesen több mint 3,7 millió példányt adtak el.
Megérkeztek a rajongói felmérés eredményei. Phil Rogers, a Crystal Dynamicsot felügyelő Embracer Group operációs részleg vezérigazgatója el volt ragadtatva az eredményektől. Rogers szerint a felmérésekre általában ezer és háromezer válasz érkezik. Ez a felmérés több mint százezer választ kapott. Közülük hetvenháromezer játékos töltötte ki a teljes felmérést.
Az Embracer Group vezetősége látta, hogy a játékosok hogyan osztották meg a rajongói felmérést a közösségi médiában, és nagy hatással volt rájuk a közösség szenvedélye.
Rogers elárulta, hogy a rajongók idővel tájékoztatást kapnak a franchise jövőbeli lehetőségeiről. Most, hogy a Square Enix eladta az IP jogait az Embracer Groupnak, a Crystal Dynamics az egyik legrégebbi franchise-ját visszakapta az irányítása alá a belátható jövőben.
Talán még a franchise rajongói sem tudják, hogy a Legacy of Kain milyen kapcsolatban áll a modern játékokkal. Amy Hennig, az Uncharted híres rendezője a második játékkal kezdett el dolgozni a sorozaton, amelyet ő írt is. A mai állás szerint a játékosok izgatottan fogadták a felmérést, amely közel 20 év után először ismerte el az IP létezését. Az Embracer Group elismerte, hogy a közösség elsöprően pozitív visszajelzései reményt adtak a rajongóknak, hogy három teljes konzolgeneráció elteltével végre visszatérhetnek Nosgothba.
Forrás: Embracer Group